فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان:

لرستان خبر: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سه هزار و 800 واحد مسکونی برای افراد نیازمند در لرستان احداث می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، مرتضی کشکولی شامگاه شنبه در جلسه ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد اظهار داشت: سه هزار و 800 واحد مسکونی برای افراد نیازمند در لرستان احداث می‌شود.

 

وی افزود: احداث این واحدهای مسکونی با توسط سپاه لرستان و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برای افراد نیازمند زیرپوشش کمیته امداد انجام می‌شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی که انجام شده در کشور مقرر است که 100 هزار واحد مسکونی توسط سپاه و کمیته امداد برای نیازمندان احداث شود که در این زمینه لرستان سهم سه هزار و 800 واحدی را بر عهده دارد.

 

وی ارزش هریک از این واحدهای مسکونی را 32 میلیون تومان برشمرد و تصریح کرد: هفت میلیون تومان از این مبلغ توسط سپاه به صورت وام به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود و 25 میلیون تومان مابقی از محل تسهیلات کمیته امداد در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

 

کشکولی با اشاره به این‌که سپاه تسهیلات ویژه‌ای را برای مددجویان در نظر دارد، بیان کرد: مددجویان می‌توانند در راستای ایجاد مشاغل خانگی از تسهیلات هفت میلیون تومانی سپاه بهره‌مند شوند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که باید برای تأمین رفاه و ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین باید راهکار اساس ارائه داد، خاطرنشان کرد: در صورتی که زمین مورد نیاز تأمین شود، سپاه این آمادگی را دارد که برای محله‌های اسدآبادی، علی‌آباد و گل سفید خرم‌آباد، پایگاه و حوزه مقاومت بسیج برای رفع مشکلات اجتماعی دایر کند.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از سوی سپاه و بسیج اردوهای زیارتی و تفریحی مناسب برای جوانان مناطق حاشیه‌نشین در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات