استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: برخی نابسامانی و مشکل در خرم‌آباد وجود دارد و باید برطرف شود و نباید به این دلیلی اجازه دهیم مهاجرت از شهر اتفاق بیفتد چراکه به تبع ان سرمایه از شهر خارج و در جایی دیگر به کارگیری می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم شهرک قاضی خرم‌آباد اظهار داشت: نباید مشکلات موجود در شهر به دلیلی برای مهاجرت از شهر تبدیل شود.

 

وی توسعه و آبادانی شهر خرم‌آباد را در گرو همیاری شهروندان دانست و افزود: تنها این شهروندان نیستند که باید یک شهر خوب بسازند بلکه این شهروندان هستند که باید در داشتن شهری خوب کمک کنند.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: برخی نابسامانی و مشکل در خرم‌آباد وجود دارد و باید برطرف شود و نباید به این دلیلی اجازه دهیم مهاجرت از شهر اتفاق بیفتد چراکه به تبع ان سرمایه از شهر خارج و در جایی دیگر به کارگیری می‌شود.

 

وی بر لزوم ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین تأکید و تصریح کرد: برای رسیدن به شهری خوب باید مناطق حاشیه‌نشین و سکونتگاه‌های غیرمجاز را ساماندهی کرد حتی باید شرایط را به گونه ای فراهم نمود تا متقاضیان بتوانند خانه‌هایی ویلایی در متراژ 400 متری در شهر داشته باشند.

 

بازوند به شهرک قاضی خرم‌آباد اشاره و بیان کرد: با وجود این‌که در ساخت چنینی شهرک‌هایی اشکالاتی وارد است اما انتقال صنوف به شهرک‌ها امری پسندیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرک قاضی خرم‌آباد یک نمونه خوب از شهرک‌ها است که می‌تواند به الگویی مناسب برای دیگر شهرهای کشور تبدیل شود.

 

استاندار لرستان بر لزوم افزایش بودجه شهرداری خرم‌آباد تأکید کرد و گفت: با وجود بودجه 130 میلیارد تومانی برای شهرداری خرم‌آباد، اما این میزان اعتبار برای توسعه شهری کافی نیست و باید از طریق سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی بودجه این نهاد را افزایش داد.

 

وی از همکاری استانداری لرستان برای ساخت فرهنگ‌سرا در خرم‌آباد خبرداد و افزود: با توجه به این‌که 12 میلیارد تومان برای ساخت یک فرهنگ‌سرای مناسب نیاز است، استانداری لرستان می‌تواند 50 درصد این اعتبار را در صورت تأمین 50 درصد دیگر توسط شهرداری بر عهده گیرد.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات