فرماندار خرم آباد:

لرستان خبر: فرماندار خرم آباد گفت: اقدامات لازم برای مناسب‌سازی اماکن و ادارات و استفاده معلولان و جانبازان از امکانات شهری خرم‌آباد انجام شود.

به گزارش لرستان خبر، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در جلسه مناسب‌سازی اماکن و ادارات شهر خرم‌آباد اظهار داشت: اقدامات لازم برای مناسب‌سازی اماکن و ادارات و استفاده معلولان و جانبازان از امکانات شهری خرم‌آباد انجام شود.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که باید هرچه سریعتر نسبت به مناسب‌سازی اماکن و ادارات خرم‌آباد اقدام شود، افزود: بیشتر مطب پزشکان و مراکز درمانی در طبقه اول قرار دارند و همین امر دسترسی معلولان و جانبازان را به این اماکن دشوار نموده است.

 

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به سختی تردد در برخی مناطق خرم‌آباد حتی برای افراد سالم، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان باید هرچه سریعتر مناسب‌سازی اماکن موردنیاز و اماکن درمانی را برای استفاده معلولان و جانبازان در دستور کار خود قرار دهد.

 

وی تصریح کرد: در راستای بهره‌وری این قشر از جامعه از امکاناتی نظیر خودپرداز و تلفن‌های عمومی شرکت مخابرات و شورای هماهنگی بان‌کهای استان نقاطی از شهر را به عنوان پایلوت مناسب‌سازی تعیین کند تا نسبت به انجام کارهای لازم اقدام شود.

 

خجسته پور بر ارائه طرح مناسب‌سازی این مناطق توسط شهرداری و ارسال آن به استانداری و بهزیستی تأکید و بیان کرد: شهرداری اصلی‌ترین دستگاه اجرایی در زیمنه مناسب‌سازی معابر و ادارات شهر است که باید اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال جانبازان و معلولان پلیس راهور نیز تابلوهایی را برای پارکینگ خودرو جانبازان و معلولان نصب و ایستگاه‌های تاکسی را در چند نقطه از شهر جابه‌جا نماید.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات