دو قربانی برده‌داری جنسی داعش توانستند انتقام سختی از اعضای این گروه تروریستی بگیرند.

 تروریست‌های داعش در عراق و سوریه مورد حملات گسترده از سوی نیروهای ارتش این دو کشور قرار گرفته‌اند، علاوه بر آن ائتلاف آمریکایی نیز به حملات هوایی علیه مواضع این گروه ادامه می‌دهد؛ اما داعش با دردسر جدیدی مواجه شده که خود مسئول به وجود آمدن آن است.

 

 
دو زن مراکشی آلوده به ویروس ایدز که برده جنسی تروریست‌های داعش بودند موجب شدند دست‌کم ۱۶ داعشی به این ویروس کشنده مبتلا شوند. این اتفاق در استان دیرالزور سوریه رخ داد و سران داعش را به شدت نگران کرد. پس از آزمایش بر روی تروریست‌هایی که این دو زن مراکشی را خریداری کرده بودند تا از آنها بهره‌برداری جنسی کنند، مشخص شد ۱۶ داعشی به ویروس "اچ آی وی" آلوده شده‌اند. این افراد هم‌اکنون در قرنطینه به سر می‌برند و قرار است در عملیات انتحاری از آنها استفاده شود.
 
 
سران داعش که از رواج بی‌بندوباری جنسی میان اعضای این گروه به خوبی آگاه هستند، نگرانند بیماری‌های مقاربتی در میان اعضا شیوع پیدا کند. آنها باید در شیوه برده‌داری جنسی تغییرات اساسی بوجود آورند. در قدم اول از همه اعضای داعش خواسته شده است حتما آزمایش ایدز بدهند. 
 
 
دو زن مراکشی که با گسترش ویروس ایدز از تروریست‌های داعش انتقام سختی گرفته‌اند، به ترکیه فرار کردند زیرا اجرای حکم اعدام برای آنها از سوی داعش قطعی بود. 
 
 
 
اوایل سال میلادی جاری یک تروریست داعشی با ملیت اندونزیایی پس از آنکه زن ایزدی را مورد تجاوز جنسی قرار داد به ویروس ایدز مبتلا شد. او که از این موضوع اطلاع نداشت در یکی از بیمارستان‌های داعش خون اهدا کرد و موجب شد ویروس "اچ آی وی" به دیگر اعضای داعش نیز انتقال یابد. این تروریست آلوده به ایدز در استان حصکه به دست هم‌کیشان خود اعدام شد. پزشک عربستانی که خبر ابتلای این تروریست به ایدز را منتشر و او را عامل شیوع معرفی کرده بود نیز اعدام شد.
 
منبع: رجا نیوز
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات