عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینگونه مانورها می تواند آمادگی دفاعی کشور را از ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار دهد و سطح هوشیاری و مقابله با تهدیدات خارجی علیه کشور را ترقی ببخشد.

محمد رضا محسنی ثانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تداوم رزمایش های دفاعی در سال های گذشته، گفت: از این دست مانور ها در طول سال داشتیم و برگزاری رزمایش های دفاعی در کشور موضوع تازه ای نیست. این مانورها می تواند آمادگی دفاعی کشور را از ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار دهد و سطح هوشیاری و مقابله با تهدیدات خارجی علیه کشور را ترقی ببخشد.

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله در سطح شهر تهران، اذعان داشت: رزمایش اقتدار ثارالله، نشان دهنده آمادگی نیروهای دفاعی کشور علی الخصوص بسیجیان است و این رزمایش نمایش دهنده گوشه از وضعیت دفاعی کشور در مقابل تهدید های نظامی دشمن علیه جمهوری اسلامی است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری تهدیدهای دشمنان در زمینه نظامی، تصریح کرد تهدید های امنیتی دشمنان کشور بی جواب نخواهد ماند و این رزمایش ها می تواند پاسخ کوبنده بر دهان تهدیدکنندگان ملت ایران باشد.

 

وی با بیان اینکه مردم نقش موثری در ایجاد امنیت در جمهوری اسلامی دارند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب مردمی نشان داده که در تمامی زمینه ها مردم را در اداره و ایجاد امنیت سهیم کرده است. بسیج نیز به عنوان بزرگترین نهاد مردمی ایران و بزرگترین NGO در جهان نمونه بارز ایجاد امنیت توسط خود مردم در کشور است و این مسئله یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی مطرح می شود. منبع: بسیج پرس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات