لرستان خبر گزارش می دهد؛

ساکنین مسکن مهر نورآباد با ابراز نا رضایتی بسیار از مسوولین ساخت مسکن مهر خواستار رسیدگی به مشکلات در مسکن مهر نورآباد شدند.

به گزارش لرستان خبر، مسکن همواره از جایگاه ویژه ای در اقتصاد ایران برخوردار بوده است. اهمیت مسکن به عنوان یک کالای ضروری مورد نیاز همه افراد جامعه است. همه افراد جامعه به یک سرپناهی برای حیات و بقاء خود نیاز دارند. اما اگر مشکلاتی در سر راه اینها سبز شود سرپناه برای آنان معنایی ندارد.

 

اکنون مجتمع مسکن مهر نورآباد به یک معضل و مشکل آفرین برای خانواده های ساکن در این واحدها تبدیل شده است و هر روز با یک مشکل جدید و بروز مواجه می شوند.

 

خبرنگار ما به دعوت ساکنین مسکن مهر شهر نورآباد برای بررسی وضعیت ساختمان های مسکن مهر و همچنین بررسی وضعیت محیط زندگی و مشکلات و کمبودهای ساکنین، به مکان مسکن مهر شهر نورآباد رفت که با صحنه های بسیار عجیب و مشکلات محیط زیستی و بهداشتی روبه رو شد، مشکلاتی که برای سلامتی هر انسانی بسیار مضر است ما هم  بر آن شدیم تا مشکلات ساکنین این پروژه را با درخواست خود این عزیزان پوشش خبری نماییم تا شاید گوشه ای از این معضلات برطرف شود.

 

در تمام لحضاتی که در مسکن مهر نورآباد بودیم تصاویر  وضعیت کوچه ها و زباله ها در مسکن مهر بدتر و ناراحت کننده تر از تمام صحنه ها و تصاویر است.

 

DSC00281

 

 ساکنین مسکن مهر نورآباد با ابراز نا رضایتی بسیار از مسوولین ساخت مسکن مهر خواستار رسیدگی و جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله ها در مسکن مهر نورآباد شدند.

 

DSC00282

 

یکی از ساکنین  مسکن مهر نورآباد در گفت وگو با خبرنگار سلام دلفان  گفت: بارها به همراه دیگر ساکنین به مسئولین مربوطه و بخصوص پیمانکاران مراجعه کرده ایم اما هربار با جواب هایی سر بالا رو به رو شده ایم، مسوولین توجهی به مشکلات مسکن مهر ندارند و ما را در مقابل مشکلات فراوان تنها گذاشته اند، هدف از ساخت مسکن مهر کمک به خانه دار شدن مردم ایران و برطرف کردن مشکل مسکن جوانان بود اما زندگی در مسکن مهر نورآباد برای ساکنین آن رنج آور است.

 

ساکنین مسکن مهر نورآباد منتظر عکس العمل مسوولین شهر نورآباد و به خصوص پیمانکاران این پروژه هستند تا هرچه زودتر مشکلات موجود درمسکن مهر برطرف شود.

 

یکی دیگر از ساکنین به  مشکلات دیگر این پروژه اشاره کردکه عبارتند از:  تخلیه نخاله‌های ساختمانی در منطقه، وضعیت نامناسب کوچه ها و خیابان ها، جمع‌آوری نشدن به موقع زباله‌ها، فشار کم آب، نبود فضای سبز، نور پردازی ضعیف معابر و نبود امنیت کافی با وجود تردد سگ‌های ولگرد و از همه مهمتر وضعیت داخلی ساختمان ها که دارای مشکلات فراوان است و نشان دهنده کار غیر اصولی و مهندسی نشده پیمانکاران مربوطه است.

 

تصاویر تکمیلی: DSC00284
DSC00268 DSC00269 DSC00272 DSC00278 DSC00279 DSC00286 DSC00287 DSC00288 DSC00289 DSC00291 DSC00292

 


منبع: سلام دلفان
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات