رئیس ثبت احوال بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: در حال حاضر 2 هزار و 359 کارت ملی هوشمند در شهرستان بروجرد و در موارد مفقودی و صدور برای نخستین بار صادر می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، علیرضا زراسوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: متقاضیان کارت ملی هوشمند می‌توانند با مراجعه به محل تعیین شده، پس از بازه زمانی دو ماهه از این خدمات بهره‌مند شوند.

 

وی افزود: در حال حاضر دو هزار و 359 کارت ملی هوشمند در شهرستان بروجرد و در موارد مفقودی و صدور برای نخستین بار صادر می‌شود.

 

رئیس ثبت احوال بروجرد از صدور 626 کارت ملی در پنج ماهه نخست امسال در بروجرد خبرداد و عنوان کرد: کارت‌های ملی هوشمند با داشتن اعتبار هفت ساله می‌توانند در صورت تعامل سایر دستگاه‌ها تجمیع چند کارت را در خود داشته باشند.

 

وی به آمار طلاق و ازدواج اشاره و تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال در این شهرستان یک هزار و 583 مورد ازدواج و 326 مورد طلاق ثبت شده است.

 

زراسوند بیان کرد: امیرعلی با 60 مورد، محمد و حسین هر کدام با 48، امیرحسین 47 و علی 40 مورد، فاطمه 75، زهرا 48، بهار 34، نازنین زهرا 29 و یکتا 28 مورد بیشترین فراوانی را در انتخاب اسامی به ترتیب برای نوزادان پسر و دختر را ر بین والدین بروجرد به خود اختصاص می‌دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: آمار ولادت و وفات به ترتیب دو هزار و 540 مورد و 645 مورد بوده در حالی که آمار تغییر نام 52 و تغییر نام خانوادگی 102 مورد بوده است.

 

انتهای پیام/پ  

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات