فرماندار بروجرد:

لرستان خبر: فرماندار بروجرد گفت: مدیران کمپ‌های غیرمجاز باید نسبت به ارتقای سطح استاندارد کمپ‌ها و دریافت مجوز رسمی اقدام کنند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد شده و کمپ‌های آن‌ها پلمپ می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، مسلم پورقاسمیان ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر این شهرستان بروجرد اظهار داشت: با وجود تهاجمات نرم دشمن به جمهوری اسلامی ایران، تنها راه مبارزه با این تهاجمات، همکاری همه‌جانبه مسئولان و مردم در این زمینه است.

 

وی افزود: جلسات مبارزه با موادمخدر در شهرستان بروجرد ضروری است چراکه این جلسات می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات در این زمینه راهگشا باشد.

 

فرماندار بروجرد عنوان کرد: شهرستان بروجرد به دلیل واقع شدن در مسیر عبور و مرور استان‌ها نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر در معرض آسیب‌های موادمخدر و گسترش آن قرار دارد.

 

وی توجه به برگزاری جلسات مبارزه با موادمخدر در بروجرد را نشان از اهمیت مسئولان این شهرستان به این موضوع دانست و بیان کرد: در این جلسات راهکارهای مختلفی ارائه می‌شود که باید عملیاتی و اجرا شوند.

 

پورقاسمیان از برخورد جدی نسبت به پلمپ کمپ‌های غیرمجاز در بروجرد خبرداد و خاطرنشان کرد: مدیران کمپ‌های غیرمجاز باید نسبت به ارتقای سطح استاندارد کمپ‌ها و دریافت مجوز رسمی اقدام کنند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد شده و کمپ‌های آن‌ها پلمپ می‌شود.

 

وی بر درمان اصولی اعتیاد زیر نظر پزشک و با روش‌های اصولی تأکید و تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش بروجرد تاکنون 24 معرض در معرض موادمخدر شناسایی شده است.

 

فرماندار بروجرد به فعالیت نیروی انتظامی در مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به صورت دولتی در امر مبارزه با موادمخدر اقدام کرده است.

 

غلامرضا آقامیرزایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان ظهر امروز در این جلسه اظهار داشت: کمپ‌های غیرمجاز در شهرستان خرم‌آباد پلمپ شده و افراد تحت درمان این کمپ‌های به مراکز مجاز انتقال داده شده‌اند.

 

وی از مهلت 10 روزه به کمپ‌های غیرمجاز در بروجرد برای دریافت مجوز رسمی خبرداد و افزود: با وجود پنج کمپ غیرمجاز در بروجرد تعدادی از آن‌ها با دریافت مجوز رسمی به فعالیت خود ادامه می‌دهند اما اگر دیگر کمپ‌ها نسبت به دریافت مجوز رسمی اقدام نکنند بعد از 10 روز پلمپ می‌شوند.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان عنوان کرد: باید درمان معتادان را معطوف به کلینیک‌ها نمود و در این راستا باید برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در درمان معتادان در کلینیک‌ها فرهنگ‌سازی شود.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر دو کمپ در بروجرد فعال هستند که امگان ارائه مجوز به یک کمپ بانوان، یک کمپ اشترینان  سه کمپ در بروجرد وجود دارد.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات