شهردار بروجرد:

لرستان خبر: شهردار بروجرد گفت: با توجه به این‌که دروازه شهر در ورودی شهر نقش مهمی در جذب مسافران دارد، بنابراین شهرداری این شهرستان نصب این دروازه را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش لرستان خبر، منوچهر یوسفی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد، اظهار داشت: با توجه به این‌که دروازه شهر در ورودی شهر نقش مهمی در جذب مسافران دارد، بنابراین شهرداری این شهرستان نصب این دروازه را در دستور کار قرار داده است.

 

وی افزود: در راستای اجرای این پروژه سه میلیارد و 600 میلیون تومان برآورد شده که استاندار لرستان 50 درصد این هزینه را بر عهده قرار داده است.

 

شهردار بروجرد عنوان کرد: قرار است در این دروازه مشخصاتی نظیر پارک‏ها، مراکز تفریحی و مذهبی نصب شود ضمن این‌که تابلوهایی برای معرفی فرهنگ و تاریخ این شهرستان در اطراف آن نصب می‌شود.

 

وی بیان کرد: با توجه به این‌که از نزدیکی این شهرستان آزادراه عبور می‌کند، این سازه می‌تواند نقش مهمی را در معرفی این شهرستان به ویژه از نظر تاریخی و اسلامی برای مسافران به نمایش بگذارد.

 

یوسفی به رایزنی‌های انجام گرفته با حوزه معاون عمرانی در اجرای این پروژه، تصریح کرد: در طراحی این سازه که ارتفاعی به اندازه ساختمان چندطبقه و با عرض دو باند رفت و برگشت است، نمادی از تاریخ ایران زمین، طرح قران کریم و دو قوچ قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به این که نصب این دروازه مساحت شهر را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: در صورتی که اعتبارات لازم برای این پروژه جذب شود، بخش اصلی آن تا پایان سال 94 تکمیل می شود.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات