لرستان خبر گزارش می دهد

گرگ های درنده و گرسنه به روستایی در لرستان حمله کرده و تلفات سنگینی به بار آوردند.

به گزارش لرستان خبر، روحانی محمدی صاحب گله اظهار داشت: گله ام را به دست چوپان برای چرا سپرده بودم که ساعت ۱۵ عصر روز پنج شنبه مورد حمله ناگهانی گرگ ها قرار گرفت.

 

وی افزود: این گله علاوه بر وجود چوپان، سگ نگهبان هم داشته اما به علت تعداد زیاد گرگ ها از پس آنها برنیامدند و گرگ ها گله را مورد حمله قرار دادند.

 

محمدی افزود: با سر و صدای چوپان اهالی روستای «باغ گل گل» در منطقه سلطان کوه پلدختر، بلافاصله به کمک چوپان رفته شاید گوسفندان را از چنگال گرگها نجات دهند اما تلاش اهالی بی فایده بود.

 

وی گفت: در حمله گرگ ها به گله ام چهار راس ازگوسفندان بلافاصله تلف شدند و گرگ ها به طرز باور نکردنی چهار راس دیگر را با خود بردند به طوری که تلاش اهالی هم افاقه نکرد و حتی نتوانستند یکی از گوسفندان را نجات دهند و یا ردی از آنها پیدا کنند.

 

وی افزود: گرگ های درنده ۱۶ راس از گوسفندانم را زخمی کردند و خسارت سنگینی را در این رابطه متحمل شده ام.

 

این صاحب گله گفت: با وجود این که اسلحه داشتیم اما به خاطر حفظ حیات وحش اقدام به کشتن گرگ ها نکردیم با این وجود اکنون نمی دانم به کجا برای خسارت وارده مراجعه کنم.

 

محمدی افزود: با وجود این اتفاق اما هیچ کدام از گوسفندان تحت پوشش بیمه احشام نیستند که حداقل خسارت وارده را پرداخت کنند.

 

این دامدار متضرر پلدختری علت بیمه نکردن دام های خود را سخت گیری و عدم پرداخت خسارت از سوی شرکت بیمه احشام اعلام کرد و گفت: دامداران شهرستان به دلیل سخت گیری ها و عدم پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه از بیمه کردن احشام خود استقبال نمی کنند.

 

مجتبی دیناروند رئیس شورای روستای «باغ گل گل» نیز حمله گرگ ها به گله این دامدار پلدختری را تایید کرد.منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • احمد

    امیدوارم دولت جواب اینکارصحیح روبا پرداخت خسارات چوپان جبران کنه

نظرات