بعد از از موج اعتراضات مردمی؛

توضیحات شهرداری خرم‌آباد در مورد ماکت هواپیمای حامل حضرت امام (ره) که دارای اشتباه بود و سبب اعتراضات مردمی شد

به گزارش لرستان خبر، در آستانه ایام الله دهه فجر، ماکتی از هواپیمای حامل حضرت امام خمینی (ره) در لحظه ورود به کشور ساخته و در میدان امام حسین علیه السلام خرم آباد نصب شده است. تصاویر این ماکت به سرعت در شبکه های مجازی منتشر گردید و موجی از اظهار نظرهای توام با تمسخر را در سطح کشور به همراه داشت.


موج اعتراضات سبب شد شهرداری این ماکت را که دارای غلط های املایی بود جمع کند.

در همین راستا روابط عمومی شهرداری منطقه 3 خرم‌آباد جوابیه‌ای صادر کرد. در این جوابیه آمده است:
این که مردم عزیز شهرمان به سفارش ساخت ماکت هواپیمای حضرت امام توسط شهرداری منطقه 3 حساسیت نشان داده‌اند نشان از نکته‌سنجی بالای آنان است؛ اما واقعیت این است که دستگاه‌های اجرایی بر اساس حجم اعتباری که در اختیار دارند و سابقه شرکت‌های مرتبط با موضوع مورد درخواست، مبادرت به انتخاب پیمانکار می‌نمایند.
جوابیه شهرداری خرم‌آباد در خصوص ساخت ماکت هواپیمای حامل حضرت امام (ره)
این که چرا سازنده این ماکت دچار چنین اشتباهی شده، به رغم سهوی و جزئی بودن اشتباه بارها و بارها توسط سازنده محترم از مردم عزیز عذرخواهی شده است.
شهرداری منطقه 3 خرم‌آباد در انتخاب این شرکت سازنده جهت ساخت این سفارش به رزومه کاری قوی شرکت خدمات مهندسی فنی شایان که مدیرعامل محترم آن خانم شجاعی که خود تحصیل‌کرده رشته هنرهای زیبا از دانشگاه تهران است و اصولاً این شرکت با اعضاء هیئت‌مدیره متخصص خود در رشته‌های مختلف حدود 10 سال با منطقه آزاد کیش به‌ عنوان مهد زیبایی و نورپردازی در کشور همکاری کرده، توجه نموده است و نیتش هم ارائه بهترین کار بوده، اما به هر دلیل این کار مورد اقبال مردم عزیز قرار نگرفته است که شهرداری هم به احترام مردم کار را به رغم اصلاحی که انجام داده بود جمع‌آوری کرده است.
 با مسئول مربوطه که قبل از تصویب طرح در کمیته زیباسازی شهرداری مبادرت به ساخت این ماکت نموده برخورد قانونی صورت گرفته و جهت اطلاع شهروندان عزیز تا کنون هیچ مبلغی نیز بابت ساخت این ماکت به پیمانکار داده نشده است.
آن‌چه در این میان بایستی همه شهروندان عزیزمان که دل درگرو عمران و آبادانی شهر عزیزمان دارند به آن توجه کنند، افزایش آستانه تحمل و بردباری خود است که متأسفانه برخی ناخواسته تحت تأثیر افراد مغرض که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند بر طبل اختلاف و شبهه افکنی کوبیده و خوراکی را برای تبلیغات منفی علیه شهر و استان عزیزمان در شبکه‌های مجازی فراهم ساخته تا از این رهگذر روند توسعه‌یافتگی این منطقه را که بحمدالله طی چند سال اخیر سرعت یافته را متوقف نموده و با این اقدامات نا ثواب ما را درگیر مسائل و اختلاف‌افکنی‌های بیهوده بر سر مسائلی بسیار پیش‌ پا افتاده نمایند.
تجربه به‌دست‌آمده از اجرای چنین فعالیت‌هایی حتماً در آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت و سعی خواهیم کرد، به یاری خدا بهترین و نیکوترین طرح‌ها و پروژه‌ها را که در شان مردم بزرگوارمان باشد ارائه نمائیم.
 
شرح ماجرا در لینک زیر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • نیما درخشان

    دستتون درد نکنه واقعا جای تاسف داره این کار شهرداری.توی سایت صدر اخبار دیدم که جواب این نامه رو دادن .خوب شد که سوتی رو اطلاع دادید.خسته نباشین

نظرات