فرماندار دستور تعطیلی مدارس را صادر کرد/ آموزش و پروش مدارس باز است

هیچ‌یک از مدارس استان لرستان تعطیل نیست درحالی‌که به گفته مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد مدارس این شهرستان تعطیل است.

به گزارش لرستان خبر، دانش آموزان لرستانی در حالی اولین روز هفته پس از ماراتن بزرگ انتخابات در این استان را آغاز می‌کنند که بنا به گفته مسئولان استانی مدارس مقاطع مختلف در شهرستان‌های استان لرستان تعطیل نیست.

این درحالی‌که است که بنا به اعلام رسمی آموزش‌وپرورش شهرستان بروجرد کلیه مدارس مقاطع مختلف دو نوبت صبح و عصر این شهرستان در روز شنبه هشتم اسفندماه بنا به دستور فرمانداری ویژه این شهرستان تعطیل اعلام‌شده است.

سردرگمی والدین دانش آموزان بروجردی در حالی تشدید می‌شود که اطلاعات مخابره شده بر روی خروجی رسانه‌های گروهی حاکی از تناقض‌گویی مسئولان آموزش‌وپرورش لرستان در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس مختلف شهرستان بروجرد دارد.

این ناهماهنگی در حالی رو به تشدید می‌رود که ساعتی پیش گودرز کریمی فر مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرده بود که هیچ‌یک از مدارس شهرستان‌های استان لرستان به علت انتخابات تعطیل نشده است.

وی در خصوص شایعات منتشرشده مبنی بر تعطیلی مدارس در شهرستان‌های استان لرستان اظهار می‌کند: این شایعات در رابطه با تعطیلی مدارس کذب بوده و در هیچ کجای استان لرستان مدارس تعطیل نیستند.

وی می‌افزاید: خبر تعطیل نشدن مدارس در روزهای قبل نیز اعلام‌شده و بنا بر همان اخبار هیچ مدرسه‌ای در استان لرستان تعطیل نشده است.

این اظهارات در حالی مطرح شده که دقایقی پس‌ازآن خبر تعطیلی مدارس بروجرد از سوی مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان بر روی خروجی رسانه‌های برخط قرارگرفته تا خبرنگار تسنیم در بروجرد صحت این ادعا را از زبان مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان جویا شود.

جمشید ابوالفتحی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بروجرد در گفتگو با خبرنگار تسنیم با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس دستور اعلام‌شده از سوی فرمانداری شهرستان بروجرد تمامی مدارس این شهرستان در دو نوبت صبح و عصر در کلیه مقاطع تعطیل است.

وی می‌گوید: به دلیل اینکه بسیاری از مدارس بروجرد به‌عنوان شعب اخذ رأی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان فعالیت داشته‌اند و تا ساعات ابتدایی امروز مشغول شمارش آراء بوده‌اند این تصمیم اتخاذشده است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بروجرد بیان می‌کند: به دلیل به طول کشیده شدن شمارش آراء امکان اعلام زمان زودتر از این برای تعطیلی مدارس وجود نداشته بنابراین اعلام تعطیلی مدارس با تأخیر مواجه بوده است.

وی خاطرنشان می‌کند: بر اساس این دستور اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بروجرد امروز به دلیل فعالیت‌های انتخاباتی تعطیل اعلام‌شده است.

حال این عدم هماهنگی بین مدیریت استان و مدیریت شهرستان بروجرد اولیای دانش آموزان را سردرگم کرده که درنهایت کدام‌یک از دستورات صادرشده صحت دارد؟ عدم تعطیلی مدارس استان لرستان و یا تعطیلی مدارس شهرستان بروجرد در هشتم اسفندماه.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات