استاندار لرستان خبر داد

استاندار لرستان گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته نوروز ۹۵ پذیرای بالغ بر یک تا ۱.۵ میلیون مسافر چه عبوری و چه با ماندگاری در استان خواهیم بود.

هوشنگ بازوند عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون سه جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی برگزار و حدود هفت تا هشت کمیته با مسئولیت مدیران کل و دبیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشخص شده است.

وی با بیان اینکه هر کدام از کمیته ها در حال انجام وظایف خود هستند، عنوان کرد: امروز هم مفصل در رابطه با بحث ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در همایش شهرداران صحبت شد و ۲۶ اسفند آخرین جلسه این ستاد برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه وظیفه هر دستگاه در ستاد تسهیل سفرهای نوروزی به طور کامل مشخص شده است، ادامه داد: فکر می کنیم پذیرای بالغ بر یک تا ۱.۵ میلیون مسافر چه عبوری و چه با ماندگاری در استان باشیم.

بازوند کمبود هتل را یکی از مشکلات استان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر حدود هزار و ۶۰۰ تخت هتل در استان کم داریم که برنامه ریزی کردیم ظرف سه سال تکمیل کنیم.

وی افزود: برای نوروز در پیش رو آموزش و پرورش مدارس، شهرداری ها نیز کمپینگ های لازم و اداره کل ورزش و جوانان نیز سالن های ورزشی و دستگاه های دارای مهمانسرا نیز مهمانسراهای خود را در اختیار مهمانان نوروزی قرار خواهند داد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات