نبود حداقل امکانات

مردم محله‌ی کوی فلسطین خرم‌‌آباد به استاندار لرستان نامه نوشته‌اند و گفته‌اند این محله به رغم اینکه بیش از یکصد شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است هنوز که هنوز است از حداقل امکانات زیست مناسب شهری بهره‌مند نیست.

به گزارش لرستان خبر،  مردم منطقه کوی فلسطین خرم‌‌آباد به استاندار لرستان نامه نوشته‌ و از نبود حداقل امکانات شهری در این محله انتقاد کرده اند.

در این نامه آمده است: این منطقه بیش از 100 شهید و ده ها آزاده و جانباز تقدیم انقلاب کرده است اما از حداقل حقوق شهروندی به دلیل بی کفایتی برخی از مسولان استان می سوزد

photo_2016-03-11_21-07-06

کوی فلسطین یکی از 37 محله خرم‌آباد است که در جنوب شرقی شهر قرار داشته و بین دو محله قاضی‌آباد و سنگ نبشته نمایان است.

جمعیت آن نزدیک به 16 هزار نفر بوده و  امکانات این منطقه با جمعیت آن هیچ تناسبی ندارند. همسایگی آن با محله توسعه یافته‌تر قاضی‌آباد نیز برایش سودی آن‌چنان به همراه نداشته و خدمات شهری در این منطقه ضعیف جلوه می‌نماید.

photo_2016-03-11_21-07-12

نداشتن پارک محلی، راه‌های دسترسی نامناسب و پرپیچ و خم، نبود خطوط ویژه تاکسیرانی، عدم وجود سالن ورزشی و ... همه و همه حکایت از محرومیت این محله دارد.
در بازدید ماه های گذشته اعضای شورای شهر و شهردار خرم‌آباد از این محله قول‌های زیادی به این اهالی داده شد از جمله ایجاد پارک محلی و ایجاد سالن ورزشی در محل کنونی واحد نقلیه ادره کل منابع طبیعی، احداث روگذر فلسطین بر روی خیابان شریعتی، آسفالت انتهای خیابان‌های آن که در دل کوه قرار دارند و قول‌های دیگری که هنوز جامه عمل به خود نپوشانیده‌اند.
اگر چه زمزمه‌هایی برای احداث پارک در محل فوق‌الذکر که 10 هزار متر وسعت دارد شنیده و خاکریز‌هایی هم زده شد اما پس از چندی با بهانه عدم واگذاری زمین، اختلاف بین شهرداری و اداره کل منابع طبیعی و ورود دیوان عدالت اداری متوقف گردید.
 
 
****گزارش های مرتبط با کوی فلسطین

پروژه‌ای که به جای آب‌فشانی سنگ‌ پرانی می‌کند/ فوران بحران از پروژه آبشار نیمه کاره کوی فلسطین خرم‌آباد

کوی فلسطین در تسخیر دیوار حائل پارکینگ/ حسرت داشتن پارک در منطقه محروم خرم آباد 30 ساله شد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات