در مراسم افتتاح ساختمان‌های اداری شهرداری خرم آباد مطرح شد؛

شهردار خرم آباد خطاب به اعضای شورای شهر گفت: اگر بر طبل تنش، تفرقه، دروغ و تخریب هم بکوبیم به بیراهه خواهیم رفت.

به گزارش لرستان خبر، یحیی عیدی بیرانوند ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه ساختمان اداری سازمان های مدیریت پسماند و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری خرم آباد اظهار داشت: جایگاه شهر خرم آباد به عنوان یک مرکز استان آنگونه که باید نبوده و علت آن به ضعف مدیریت برمی گردد.

وی با بیان اینکه با کار و تلاش، برنامه ریزی، ایثار و از خودگذشتگی استان متحول می شود، عنوان کرد: اما اگر مدیریت شهری را با همان سنتی کاری و بدون برنامه ریزی ادامه دهیم تغییر و تحولی نخواهد بود و تحول با همدلی و همزبانی و کار برای رضای خدا رخ می دهد.

احداث چهار تقاطع در شهر خرم آباد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه با تلاش شورای اسلامی شهر مدیریت شهری فعال شده است، ادامه داد: پروژه های بسیاربزرگی مانند چهار تقاطع با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در خرم آباد در حال شروع بوده که به همدلی و مساعدت نیازمند است.

عیدی بیرانوند با بیان اینکه در مجموعه مدیریت شهری پول فراوان بوده اما عرضه مدیریتی وجود ندارد، تصریح کرد: برخی شهرداری های مناطق بالای ۵۰ میلیارد تومان مطالبات مردمی دارند ولی آنها را نمی توانند پس بگیرند که این ضعف است.

وی حمایت از انتصاب مدیران شهری شایسته را از شورای اسلامی شهر خرم آباد خواستار شد و افزود: اگر اینگونه شود سال آینده سال شکوفایی شهر خرم آباد خواهد بود.

کوبیدن بر طبل تنش و تفرقه ما را به بیراهه می برد

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: اگر بر طبل تنش و تفرقه و دروغ و تخریب هم بکوبیم به بیراهه خواهیم رفت.

عیدی بیرانوند با بیان اینکه صبح امروز رفتگران شهرداری منطقه سه برای مطالبات شش ماهه خود در شهرداری مرکزی اجتماع کردند، یادآور شد: مدیرعامل و شهرداری که نتواند حقوق کارکنان خود را پرداخت کند باید کنار بکشد.

علی بیرانوند عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد ظهر سه شنبه نیز در این در مراسم اظهار داشت: برای اولین بار است که سازمان های وابسته به شهرداری خرم آباد صاحب مکان مستقل می شوند که جای تبریک دارد.

اجاره نشینی دو شهرداری خرم آباد

وی با بیان اینکه ضرورت خدمات رسانی سازمان های وابسته به شهرداری بسیار مهم است، عنوان کرد: باید حداقل مکان این سازمان ها درخور شان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد ادامه داد: شهرداری متولی شهر است اما شهرداری های منطقه دو و منطقه سه اجاره نشین بوده و سالانه مبالغ هنگفتی بابت اجاره این ساختمان ها و اجازه ساختمان سازمان های وابسته به شهرداری پرداخت می کنند.

بیرانوند به بلاتکلیفی ساختمان شهرداری منطقه دو در خیابان شورا اشاره کرد و بیان داشت: دو بار در شورای اسلامی شهر مصوب کردیم که کار این ساختمان به پایان برسد اما هنوز اقدامی نشده است.

وی افزود: برخی پیمانکاران با وجود چندین سال سابقه کار با شهرداری کار بی کیفیت انجام داده و بر کارشان نظارت کافی نمی شود.منبع:مهر

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • شهروند خرم آبادی

    جناب شهردار کار شما شده جابجایی چرخشی مدیران سفارشی و این در حالیست که برخی مدیران متخصص،پاکدست و کاربلد به دلیل سلامت و قانونمداری در شهرداری منزوی شده اند.لطفا به شعور اجتماعی شهروندان توهین نفرمایید.بی اطلاع نیستیم.

  • علی

    در کلیه شهرداریها پاداش مدیران و حق الجلسه انان که بیشتر از استانداری می باشند کاملا پرداخت شده ولی کارگران بیچاره هنوز حقوق خالی را هم نگرفته اند واقعا جای تاسف داره

  • علی

    در کلیه شهرداریها پاداش مدیران و حق الجلسه انان که بیشتر از استانداری می باشند کاملا پرداخت شده ولی کارگران بیچاره هنوز حقوق خالی را هم نگرفته اند واقعا جای تاسف داره

  • رضایی

    وی حمایت از انتصاب مدیران شهری شایسته را از شورای اسلامی شهر خرم آباد خواستار شد و افزود: اگر اینگونه شود سال آینده سال شکوفایی شهر خرم آباد خواهد بود.
    متاسفانه انتصابات در شهرداری جزیره ای شده و هر عضو شورا به دنبال انتصاب مدیر سفارشی خود جهت پیشبرد اهداف و منافع شخصی می باشد.شهرداری که دلبسته به پست و مقام و صندلی ریاست نباشد میتواند مقتدرانه نه بگوید و بر اساس شایسته سالاری عزل و نصب ها را انجام دهد اما افسوس و صد افسوس
    شایسته سالاری در شهرداری پر
    سلامت مداری پر
    تخصص گرایی پر

نظرات