فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: کلاهبردار ۱۱ میلیارد ریالی که اقدام به خرید و فروش چند قطعه زمین به افراد مختلف کرده بود در خرم‌آباد دستگیر شد.

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه کاکا شرف در پی اجرای احکام صادره از احکام حقوقی و دادسرای عمومی انقلاب خرم‌آباد مبنی بر کلاهبرداری 11 میلیارد ریالی توسط یک نفر با موضوع خرید و فروش چند قطعه زمین به افراد مختلف بلافاصله جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی همه‌جانبه، کلاهبردار میلیاردی را در یکی از روستاهای منطقه کاکا شرف دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: برای متهم تاکنون بیش از 15 برگ جلب در اجرای احکام حقوقی و 10 فقره پرونده در دادسرای عمومی انقلاب خرم‌آباد صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه کلاهبردار 11 میلیاردی طی پنج سال در تهران و شهرستان‌های اطراف متواری شده بود که بیش از 60 نفر شاکی داشت بیان کرد: در زمان دستگیری متهم توسط اقوام وی پیشنهاد 500 میلیون ریال رشوه به‌ منظور فرار او از دست قانون داده می‌شود که ضمن امتناع مأموران از مبلغ پیشنهادی آن را ضمیمه پرونده می‌کنند.

نجفی تصریح کرد: متهم در بازجویی به کلاهبرداری‌های خود اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

توقیف لاستیک‌های قاچاق در خرم‌آباد

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: سه محموله لاستیک قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در خرم‌آباد توقیف شد.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه بیرانشهر خرم‌آباد هنگام گشت‌زنی در محور بروجرد- بیرانشهر، به سه دستگاه خودرو مینی‌بوس مظنون و آن‌ها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: مأموران در بازرسی از سه خودرو توقیف‌ شده 374 حلقه لاستیک خارجی فاقد مجوز قانونی کشف و سه نفر را دستگیر کردند.

وی ارزش محموله‌های قاچاق را پنج میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: متهمان با پرونده متشکله به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

توقیف خودرو سمند با 37 میلیون ریال خلافی در دورود

سرهنگ غلامرضا رضایی جانشین انتظامی دورود  اظهار داشت: خودرو سمند با خلافی 37 میلیون ریال در این شهرستان توقیف شد.

وی افزود: مأموران پلیس راهور شهرستان دورود در ایام نوروز تمهیدات ویژه را در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز پیش‌بینی که به هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح شهر یک دستگاه خودرو سمند را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف کردند.

جانشین انتظامی دورود عنوان کرد: با استعلام از سامانه تخلفات راهور ناجا مشخص شد خودروی سمند 37 میلیون ریال خلافی پرداخت‌ نشده دارد که جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات