فرمانده انتظامی لرستان خبر داد

فرمانده انتظامی لرستان از کاهش 42درصدی متوفیان درون و برون شهری و 19درصدی انواع سرقت ها در ایام تعطیلات نوروز 95 در استان خبر داد .

سردار محمد قنبری گفت:با تلاش شبانه روزی پلیس استان و اقدامات پیشگیرانه در طرح نوروزی کاهش 42درصدی متوفیان درون و برون شهری و 19درصدی انواع سرقت ها در سطح استان ایجاد شده است.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت قرارگاه نوروزی امام علی(ع) در استان و شهرستان های تابعه ، تمام تلاش پلیس در ایام نوروز را ، تامین نظم و امنیت مطلوب و جلب رضایت شهروندان و مسافران دانست و افزود: خدمت به مردم ، توفیق بزرگی است که خداوند این نعمت بزرگ و این فرصت را در اختیار کارکنان نیروی انتظامی قرار داده است که باید قدردان آن باشیم و در رسیدن به این مهم تلاش کنیم.
فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت:همراهی و مشارکت مردم با پلیس ، می تواند نقش مهم و تاثیر گذاری را در تولید ، توسعه و ارتقاء احساس امنیت ایفا کند.
وی خاطر نشان کرد:در طرح نوروزی امسال سعی شد تا از تمامی ظرفیت ها و امکانات درون و برون سازمانی در راستای تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی استفاده شود تا مردم و مسافران بتوانند با آسودگی خیال از تعطیلات نوروزی استفاده کنند.
قنبری ادامه داد: حضور پررنگ و موثر پلیس لرستان در جاده ها و محورهای مواصلاتی و همچنین اماکن تفریحی و تفرجگاه ها باعث ارتقا احساس امنیت و جذب گردشگران و مسافران نوروزی به نقاط مختلف این استان شد .
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه افزود: آموزش و ساماندهی کارکنان انتظامی، افزایش تعداد گشت های محسوس و نامحسوس، به کارگیری پلیس های افتخاری و همیاران پلیس در ماموریت ها،پاکسازی نقاط آلوده ،تقویت گشت های پیاده وخودرویی ،کنترل وکشف خودروهای سرقتی ،تامین امنیت طلافروشی ها، بانک ها و همچنین کنترل مجرمان سابقه دار از جمله اقدامات این فرماندهی به منظور کاهش جرایم و افزایش آرامش و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی است

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات