معاون سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان خبر داد

معاون سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان آماده امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان لرستان است.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ علی حسین پازدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: سردار کشکولی فرمانده سپاه استان لرستان به فرماندهان نواحی بسیج استان ابلاغ کرد تا 200 نیرو برای کمک‌رسانی به مناطق سیل استان در حالت آماده‌باش باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات سپاه برای کمک رسانی اماده است افزود: سپاه استان لرستان برای کمک‌رسانی به مناطق مختلف سیل‌زده استان با تمام تجهیزات آماده کمک‌رسانی است که در صورت لزوم نیروهای بسیج به مناطق اعزام می‌شوند.

به گزارش تسنیم، در اثر بارش شدید باران در 48 ساعت گذشته در استان لرستان خسارات زیادی به بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و زیربنایی شهرهای مختلف استان به ویژه مناطق روستایی وارد کرده است و تیم‌های امدادی همچنان مشغول امدادرسانی به مناطق آسیب دیده هستند.

 تعداد زیادی از روستاهای استان لرستان در محاصره سیل قرار گرفته و راه ارتباطی‌، آب، برق، گاز و دیگر تاسیسات زیر بنایی به شدت تخریب و قطع شده است؛ تمام تلاش‌های تیم‌ها و گروه‌های مختلف استان برای خدمت به مناطق آسیب‌دیده استان در حال انجام است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات