نظر سنجی؛

شما هم می توانید با انتخاب نام کاندیدای مورد نظر خود از بین نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه های مختلف استان لرستان در نظرسنجی انتخاباتی لرستان خبر شرکت کنید.

شما هم می توانید با انتخاب نام کاندیدای مورد نظر خود از بین نامزدهای تایید صلاحیت شده حوزه های مختلف استان لرستان در نظرسنجی انتخاباتی لرستان خبر شرکت کنید.

 

برای انتخاب حوزه انتخابی روی شهرستان مورد نظر خود کلیک کنید.

 

خرم آباد ودوره چگنی

 

بروجرد

 

دورود و ازنا

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • شهروند

    مدیریت محترم لطفا یه جوری طراحی کنید که هر نفر با هر دستگاه 1 رای بیشتر نتونه بده تا نتایج دقیق بدست بیاد

  • پیمان

    لطفا تعداد شرکت کنندگان رو اعلام کنید

  • فروتن

    محمودوند فردی شایسته با غیرت و لایق و یک انسان پاک و نجیب است .اون میداند و ميسناسد فضای سیاسی کشور رو او بهترین است ،بيرانوند رو هم من از نزدیک می شناسم ،فردی پاک ،لایق،و نجیب و نماینده دولت رو ما این دو مرد شریف میدانیم .

  • بستام حسنوند

    به اميد پيروزي حاج محمدرضا ملکشاهي راد پرنفوذترين چهره سياسي استان لرستان

  • فرزند خرم آباد

    مقام معظم رهبری : امروز کار شما مسئولین و متولیان اشتغال مانند کار فرماندهان زمان جنگ است همانگونه که فرماندهان زمان جنگ شبانه روز زحمت می کشیدند، امروز کار شما مسئولین اشتغال هم باید همچون فرماندهان جنگ باشد.
    شهر خرم آباد برای حل معضل اشتغال نیاز به فرمانده داره ؛ نیازبه مدیران نمونه کشوری که رزومه ی مثبت و عالی دارند وبا علم روز دنیا آپدیت شده هستن داره
    انتخاب دکتر محمودوند = انتخاب بهترین ها

  • محمدحسین

    ملکشاهی راد

  • محمودی

    به نظربنده اصلاح ترین کاندید ملکشاهی راد

  • فرزند خرم آباد

    مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) : بنده دعوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را هم قبول ندارم؛ من این تقسیم‌بندی را غلط می‌دانم. نقطه‌ی مقابل اصولگرا، اصلاح‌طلب نیست؛ نقطه مقابل اصلاح‌طلب، اصولگرا نیست. نقطه‌ی مقابل اصولگرا، آدم بی‌اصول و لاابالی است؛ آدمی که به هیچ اصلی معتقد نیست؛ آدم هرهری مذهب است. یک روز منافع او یا فضای عمومی ایجاب می‌کند که بشدت ضد سرمایه‌گذاری و سرمایه‌داری حرکت کند، یک روز هم منافع‌اش یا فضا ایجاب می‌کند که طرفدار سرسخت سرمایه‌داری شود؛ حتّی به شکل وابسته و نابابش! نقطه‌ی مقابل اصلاح‌طلبی، افساد است. بنده معتقد به اصولگرای اصلاح‌طلبم؛ اصول متین و متقنی که از مبانی معرفتی اسلام برخاسته، با اصلاح روش‌ها به صورت روزبه‌روز و نوبه‌نو. (بیانات در دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان کرمان 19/2/1384 )
    دکتر محمودوند = اصولگرای اصلاح طلب

  • فرزند خرم آباد

    "رودخانه درون شهری خرم‌آباد به نام خرم رود از به هم پیوستن دو رود دیگر در مرکز شهر به وجود آمده است. یک رود از سمت شرق به شهر وارد شده و رود دیگر از سمت شمال به شهر وارد می‌شود و در نزدیکی پل صفوی در مرکز خرم‌آباد به هم می‌پیوندند و خرم‌رود را تشکیل می‌دهند. نام قدیمی این رودخانه گلال بوده و در زبان لری به معنی رودخانه است.
    از سال ۱۳۸۷،شهرداری خرم آباد در حال ساماندهی و لایروبی این رودخانه است اما همچنان وضعیت آن مطلوب نیست. "ویکی پدیا."
    همشهریان عزیز خرم رود جزئی از شهر زیبا و بی نظیر خرم آباده تعداد معدودی از شهرهای دنیا دارای رودخانه در مرکز شهر هستن. برعکس خرم آباد شهرهای دیگربهترین بهره برداری ها را از این نعمات میبرن.
    عزیزانی که داعیه ی تلاش برای شهر را داشته اند آیا تا به حال این رودخانه را ندیده اند ؟
    ارزش مردم خرم آباد فراتر ازارزش برگشت بودجه است.
    مردم = بهترین قاضی
    رای به دکترمحمودوند = عمران و آبادانی شهر

  • فرزند خرم آباد

    رهبر معظم انقلاب در دومین سفر استانی خود در 30 مرداد سال70 وارد خرم آباد شدند و بعد از استقبال پرشور مردم این استان در اولين روز ديدارشان در جمع مردم خرم آباد بر رفع محروميت از اين استان تأكيد كرده و فرمودند: «بايد تلاش شود ظرف چند سال آينده، استان لرستان از محروميت خارج شود»
    حدودا 25 سال از سخن رهبری گذشته و ما با انتخاب اشتباه خودمان در باب کاندید اصلح ؛ هنوز داریم طعم محرومیت رو میچشیم.
    انتخاب دکتر محمودوند = رفع محرومیت

  • مصطفی

    من به محمد رضا ملک شاهی راد رای میدهم

  • پیمان

    فرزند خرم اباد یعنی همون بچون شهر دیگه...... عجب!!!!

  • علی رضا

    آقای محمدوند توجمع اصلاح طلبها این هم از سرباز ولایت....اصولگرایان طرفدارمحمود وند دیگ موقعشه به اشتباهتون پی ببرید.
    تک رای ملکشاهی راد

  • بیرانوند

    فحش وتهمت وناسزا دیگ اثر نداره.جمعیت عظیم دیروزملکشاهی راد نشان از هوشیاری مومنین خرم آباد داره.امیدوارم بقیه هم فکر حیثیت مردم کنند ومحمدخان منحرف واعظم محمدی آبروبر.ومحمودوند تازه شاخ شمشاداصلاحاتیهااجازه حضوردرمجلس ندهند

نظرات