فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان خبر داد

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان لرستان منهدم و ۲۶۰ کیلوگرم مواد کشف شد.

به گزارش لرستان خبر، سردار محمد قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان لرستان به انهدام دو باند تهیه و توزیع موادمخدر اشاره کرد و اظهار داشت: در سلسله تلاش‌هایی که پلیس مواد مخدر استان از قبل آغاز کرده بود و مدت‌ها کار اطلاعاتی که روی دو باند عمده مواد مخدر در کشور انجام شد اعضای یکی از باند که قصد داشتند 200 کیلوگرم مواد مخدر را در شهرستان خرم‌آباد برای فروش خرد تحویل بدهند دستگیر شدند.

وی افزود: خوشبختانه با تکمیل اطلاعات همکاری تنگاتنگ دادستان خرم‌آباد با عوامل نیروی انتظامی استان لرستان هم‌زمان اعضای دو باند مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان عنوان کرد: در این عملیات هم تحویل‌گیرندگان و هم واردکنندگان قبل از تحویل مواد دستگیر شدند و در این راستا چهار نفر واردکننده و دو نفر خریدار دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی به اشرافیت اطلاعاتی نیروی انتظامی استان به باندهای خارج از استان  اشاره کرد و گفت: اعضای یک باند توزیع مواد مخدر که در طول فروردین‌ماه روی آن کار شده بود قصد داشتند مقداری مواد مخدر را از شهرستان قم به البرز ببرد که با همکاری مشترک نیروی انتظامی استان لرستان و قم دستگیر شدند.

قنبری بیان کرد: با دستگیری این باند چهار نفر 60 کیلوگرم مواد مخدر کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای فروردین‌ماه تاکنون بیش از 500 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف‌ شده است تصریح  کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 450 نفر در قالب 13 باند دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • پیمان

    نیروی انتظامی خدا قوت ولی فکری به حال میدان اسدابادی (پشت بانک) کنید

نظرات