قائم مقام وزیر بهداشت خبر داد

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اخذ مجوز استخدام ۱۶ هزار نفر در حوزه بهداشت و درمان کشور خبر داد.

به گزارش لرستان خبر به نقل از علوم پزشکی،ایرج حریرچی ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی شهید ولیان الیگودرز اظهار داشت: مشکل کمبود تختهای بستری درکل کشور وجود دارد و در مناطق محرومی همچون شهرستان الیگودرز این مشکل شدت بیشتری داشته که ما وظیفه داریم که در شعاع مناسب خدمات درمانی را برای مردم که ولی نعمتان ما هستند را فراهم کنیم.

وی گفت:خوشبختانه با افتتاح این بیمارستان قسمت عمده ای از این مشکل در شهرستان الیگودرز رفع خواهد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با ساخت بیمارستانهای جدید که توسط راه وشهرسازی و وزارت بهداشت با رعایت استانداردهای لازم ایجاد می شوند کیفیت بیمارستانهای دولتی از ۶۰ تا۷۰ درصد بیمارستانهای خصوصی تهران به مراتب بهتر است.

حریرچی با بیان اینکه ازمردم کشور درخواست جدی دارم که از مراجعه به بیمارستانهای مرکز کشور که متاسفانه امروز به یک فرهنگ تبدیل شده به طور جدی پرهیز کنند گفت: وزارت بهداشت تلاش خواهد کرد که با توزیع و اعزام متخصصین بیشتری به استانها خدمات تخصصی بهتر و بیشتری درسراسر کشور  برای مردم ایجاد کند.

وی در خصوص کمبود کادر تخصصی درمانی در کشور نیز گفت: در زمینه اخذ مجوز استخدام با مشکل جدی از سوی مراجع قانونی مواجه هستیم و با وجود اینکه مجوز استخدام بیش از ۱۶هزار نفر را اخذ کرده ایم به تلاشهای خود در این زمینه نیز ادامه خواهیم داد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات