مرتضی طلایی مطرح کرد:

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نحوه مطالبات مردمی در موضوع فساد نبایستی به گونه ای باشد که با آبروی فردی بازی شود.

به گزارش لرستان خبر، مرتضی طلایی در خصوص لزوم تشکیل جبهه مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی اظهار داشت: بنده معتقدم که نفس راه اندازی چنین جبهه های مردمی از جمله جبهه مردمی مقابله با فساد در فضای مجازی بسیار خوب و تاثیرگذار است.

وی در ادامه افزود: اما متاسفانه زمانی که مدیریت بر این جریان ها صورت نپذیرد، قاعدتا بسیاری از تسویه حساب های شخصی و موارد انتقام گیری در آنها به جریان می افتد و آن قدرت تاثیرگذاری خود را از دست خواهد داد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: چنانچه این مبارزه در یک جریان هدایت شده قرار بگیرد که بتواند به صورت آزادانه و مستقل انتظاراتشان را از مسئولین دولتی و حاکمیتی هم در خصوص فساد در فضای مجازی طلب کنند، به نظر بنده تشکیل این نوع جبهه های مردمی مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

طلایی در ادامه تصریح کرد: بنده معتقدم که نحوه مطالبات مردمی در موضوع فساد نبایستی به گونه ای باشد که با آبروی فردی بازی شود. همچنین بنده این اعتقاد را دارم که مسئولین دولتی و حکومتی بایستی از جایگاه مردمی بودنشان، اظهارنظر کنند.

وی گفت: زمانی که بنده در شبکه های اجتماعی در باب موضوع فساد در فضای مجازی، اظهارنظر کردم، از جانب جایگاه خود در شورای اسلامی شهر تهران نبوده است و این یک اظهارنظر شخصی بوده است. مسئولین دولتی و حکومتی نیز می توانند از جایگاه شخصی خود درباره فساد در فضای مجازی اظهارنظر کنند.


منبع: تهران پرس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات