دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با لرستان خبر:

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: نتیجه ششمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیئت نظارت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان لرستان اعلام شد.

محمد قبادی مهر در گفت‌وگو با لرستان خبر، اظهار داشت: ششمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیئت نظارت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان لرستان روز گذشته در استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 130 نفر در این انتخابات رأی دادند افزود: در این دوره از انتخابات هفت نفر برای شورای مرکزی و دو نفر نیز به‌عنوان هیئت نظارت انتخاب شدند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان دبیر جدید جلسه شورای مرکزی را مهرداد رحمانی اعلام کرد و گفت:  مهرداد رحمانی، بیژن یزدانی، سید حسین رضوی، علی حسینی، محمد زرین جو، خانم فرج ا..چعب و خانم نجفی به‌عنوان اعضای شورای مرکزی و  حسین رشتیانی و خانم رئیسی نیز به‌ عنوان هیئت نظارت انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: در این دوره حدود 10 نفر برای انتخابات شورای مرکزی و چهار نفر نیز برای انتخاب هیئت نظارت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان لرستان داوطلب شدند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • گمنام

    سلام علیکم. انتخابات ف خیانت به یک تشکل اسلامیست وقیامت بایدپاسخگوباشدهرکس که مسولست ودراس...
    وای به روزگارشخصی که مسوولیت بپذیردوالفبای مسولییت نداندکه چیست.

  • ناشناس

    سلام علیکم
    ان شاالله که شورای جدید بتواند ضعف های گذشتگان را جبران و نقاط قوت را قوی تر کند و این با کمک همه ی دلسوزان این تشکل امکان پذیر است.
    ان شاالله که تمام کسانی که کنار گود ایستاده اند و می گویند لنگش کن وارد زمین شوند و خود گوشه ای از کار را به دست بگیرند.
    ان شاالله...

  • ناشناس

    سلام ان شالله مثل همیشه با اقتدار عمل کنید و اگر ضعفی هم باشه اون ضعف رو تبدیل ب قوت کنید و همه دست ب دست هم بدهید و این تشکل انقلابی رو ب پیش ببرید و دلسوزان این تشکل هم حضور یابند و نگذارند ک کار خدا و این انقلاب عظیم بر روی زمین بماند. یا علی

نظرات