بار دیگر به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان

کارگران پارسیلون خرم‌آباد در بدو ورود وزیر کشور به شهر خرم‌آباد بار دیگر به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان تجمع و اعتراض کردند.

به گزارش لرستان خبر، ساعتی پیش جمعی از کارگران کارخانه پارسلیون لرستان با ورود عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به استان  به خاطر عدم پرداخت حقوق و بیمه خود تجمع و اعتراض کردند.

کارگران پارسیلون امروز با سر دادن شعارهای مانند الله‌اکبر، هیهات من‌الذله و نیروی انتظامی حمایت حمایت دیگر خواستار رفع مشکل خود از سوی مسئولان کشوری و استانی شدند.

تجمع‌کنندگان این بار با در دست داشتن بنری با مضمون « ما کارگران کارخانه پارسیلون خرم‌آباد قربانیان خصوصی‌سازی، 27 ماه حقوق طلب داریم. کسی به فریادمان نمی‌رسد. خدایا تا کی...» بار دیگر اعتراض خود را به مسئولان اعلام کردند.

کارخانه پارسیلون خرم‌آباد در یک برهه زمانی  بزرگ‌ترین تولیدکننده الیاف فیلامنت نایلون و گرانول پلی‌آمید بود و بیش از هزار نفر در آن اشتغال داشتند اما اکنون حال با مشکلات و با بدهی‌های معوقه زیادی مواجه است.

این کارخانه که قدمتی بیش از 40 سال دارد با واگذاری به بخش خصوصی چرخ‌هایش دیگر به‌کندی می‌چرخد و بدهکاری‌های زیادی را به بار آورده به‌گونه‌ای که حتی توان پرداخت حقوق و مزایای عده کمی از کارکنان خود را ندارد.

باوجود اعتراضات مکرر کارگران این کارخانه، هنوز گره از مشکلاتشان باز نشده و هرچند وقت  در استان شاهد تجمع‌ این کارگران هستیم.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • امین

    مسئولین ا به جای فتنه گری و هزینه بیت المال برای فائزه هاشمی به مطالبات به حق این عزیزان برسید

  • ناشناس

    ای مسئولین مربوطه! بخدا حل مشکلات مردم برای شما در دنیا و آخرت بهتر از فتنه گری است! چرا غافلید؟!!!!!

نظرات