فرار از مالیات جناب مدیر!!

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: مدیر عامل یکی از شرکت های صنعتی در استان لرستان دستگیر شد

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ عباس نظری در این رابطه اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده مبنی بر اینکه مدیر عامل یکی از شرکت های صنعتی برای فرار و عدم پرداخت مالیات اقدام به تهیه فاکتورهای خرید صوری کرده است، با توجه به اهمیت موضوع ، پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی لرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده توسط کارآگاهان، محرز شد که مدیر عامل شرکت یاد شده، برای فرار از پرداخت مالیات اقدام به تهیه فاکتورهای جعلی از یکی از شرکت های کاغذی صادر کننده فاکتور  کرده است.

رئیس پلیس آگاهی لرستان عنوان داشت: با هماهنگی مقام قضائی فرد متخلف دستگیر و در بازجویی های فنی و ارائه اسناد و مدارک به جرم خود مبنی بر خرید از شرکت کاغذی به مبلغ ۱۳ میلیارد معترف شد.

سرهنگ نظری گفت: متهم با پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: سایت پلیس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علی

    چرا اینچنین غارت بیت المال فراگیر شده است؟! مردم برای این انقلاب خون دادند! چرا مناصب و مسئولیتها به انسانهای دزد و بی اعتقاد به مبانی دینی و انقلابی و افراد لیبرال مآب واگذار میشود؟! چرا عناصر انقلابی و دلسوز به حاشیه رانده میشوند و بلافاصله بازنشسته میشوند؟ چه دستی در کار است؟ چه کسی باید اقدام کند و مانع آسیب بیشتر شود!!!

  • ناشناس

    حکومت پاک دستان را هم دیدیم حاصل آن غارت 800 میلیارد دلار درآمد نفتی بود .

  • ناشناس

    پاك دستان...............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بازگیر

    سلام برای فرار از جوابگویی به مردم فقط می روند سراغ دولت قبلی بابا این اتفاقات از طریق نیروهای تازه نصب شده ومدیران اتوبوسی اصلاحات هستند به فیشهای حقوقی وحکم های جابجایی آنها از اداره ای به اداره ای دیگر نگاه کنید بعد بگید پاکدستان تا ماهم امیدواربشیم

نظرات