معضل تکراری پلدختری‌ها

تعطیلی یک هفته‌ای تنها جایگاه سوخت «سی ان جی» شهر تزانزیتی پلدختر در مسیر شمال - جنوب موجب نارضایتی و سرگردانی رانندگان پلدختری و همچنین مسافران شده است.

به گزارش لرستان خبر، تعطیلی یک هفته ای جایگاه گاز «سی ان جی» پلدختر موجب نارضایتی رانندگان خودروهای گاز سوز و دو گانه سوز این شهرستان در فصل گرما شده است.

یک رانندگان خودروی گاز سور به خبرنگار مهر گفت: تعطیلی یک هفته ای تنها جایگاه «سی ان جی» شهر پلدختر صدای رانندگان را درآورده و به معضلی حل نشدنی تبدیل شده و مشکلاتی برای ما ایجاد کرده است.

سجاد مرادی افزود: بعد از ساعت ها معطلی در صف تنها جایگاه سوخت «سی ان جی» کارگر جایگاه می گوید «اورنگی» دستگاه سوخته و مشکل دارد و نمی توانیم خدمات دهی کنیم.

وی گفت: برای امرار معاش خانواده ام سراغ ماشین دو گانه سوز رفتم تا بتوانم با ارزانی گاز چرخ زندگی را بچرخانم.

این راننده پلدختری افزود: با قیمت بالای بنزین نمی توان با وانت در شهر و یا روستا چرخید چرا که ۱۰ لیتر بنزین تا رفتن به اولین روستا مانند روستای «سراب حمام» تمام می شود و دیگر توان مالی برای زدن مجدد بنزین نیست.

رانندگان راهی شهرستانهای دیگر برای تهیه سوخت شدند

رضا جودکی راننده تاکسی پلدختری نیز در گفتکو با خبرنگار مهر گفت: تنها وسیله ای که با آن امرار معاش می کنم همین ماشین است که با درآمد اندک در طول روز توان خرید بنزین ندارم و مجبورم با تعطیلی جایگاه گاز «سی ان جی» دست خالی به خانه برگردم.

وی افزود: مسئولان برای رفع مشکلات رانندگان وسایل نقلیه دو گانه سوز پلدختری راه حلی بیاندیشند تا ما از تعطیلی و خرابی های مستمر جایگاه سوخت گاز خلاص شده و رهایی یابیم.

علی دانشگر راننده تاکسی تلفنی در شهر پلدختر نیز به خبرنگار مهر گفت: تنها جایگاه گاز «سی ان اجی» شهر پلدختر همین جایگاه تعطیل بوده و ما مجبوریم برای سوختگیری به سایر شهرستان های استان مراجعه کنیم.

 وی افزود: رانندگان تاکسی تلفنی به دلیل به صرفه نبودن استفاده از بنزین یا مجبور به کار نکردن هستیم و یا باید مسافت ۵۰ کیلومتری دره شهر و یا کوهدشت را برای گاز «سی ان جی» طی کنیم.

تنها جایگاه سوخت شهر ترانزیتی تعطیل شد

ایرج نصیری یکی دیگر از رانندگان تاکسی پلدختر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تعطیلی جایگاه سوخت گاز علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای رانندگان پلدختری، رانندگان خودروهای عبوری گاز سوز در این شهرستان را سرگردان می کند و مشخص نیست این مشکلات تا کی ادامه دارد.

وی افزود: مشکل تامین سوخت خودروی رانندگان پلدختری به مسئولان منعکس شده ولی تا کنون از سوی آنها بی پاسخ مانده است.

علی بابایی راننده خودروی گاز سوز پلدختری حرف های همکار خود را پی می گیرد و با گلایه از عملکرد متولیان گفت: متاسفانه در شهر ترانزیتی پلدختر به رغم حجم زیاد خودروهای عبوری هر از چند گاهی گاز جایگاه قطع و خدمات رسانی به رانندگان متوقف می شود.

مسئول جایگاه گاز «سی ان جی» پلدختر در رابطه با علت تعطیلی این حایگاه سوخت به خبرنگار مهر گفت: قطعه خراب شده جایگاه را سفارش دادیم و از تهران آمده و متخصص مشغول نصب آن است.

شمس الدین چاغروند افزود: مکانیک مشغول آزمایش دستگاه است و به محض رفع نقص، مشکل قطعی گاز «سی ان جی» پلدختر حل می شود

منبع: مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات