حسین یکتا:

دشمنی که برای ما طر احی شبیخون و ناتوی فرهنگی دارد قطعا برای اقتصاد ما برنامه‌ریزی کرده است

به گزارش لرستان خبر، حاج حسین یکتا مجری برنامه «ماه نشان» گفت: گروه «ماه نشان» به این توفیق و اذن شاکر است که توانستیم ما و دوستان شبکه افق در این ماه رمضان، ماه مغفرت و استغفار اجازه پیدا کردیم تا با برنامه «ماه‌نشان» میهمان خانه مردم شویم.

وی افزود: تولید برنامه «ماه نشان» با خط ‌شکنی شبکه افق در حالی اتفاق افتاد که احساس کردیم مسائل  اجتماعی، قصه و غصه‌های مردم به جایی رسیده است که لازم است وارد عمل و میدان شویم و فشارها و نقشه‌ها و تهدیدهای دشمنان بی‌اثر در زندگی مردم نیست و بچه‌ حزب‌اللهی‌ها هر جا لازم باشد همانند دوران دفاع مقدس وارد میدان جنگ نرم می‌شوند و امروزه اغلب بچه‌های حزب‌اللهی و هیئتی‌ها پای کار غم و غصه‌های انقلاب و مقام معظم رهبری و مردم هستند که باید به طور منظم، اصولی، اساسی، اثرگذار، ماندگار و پایدار در فضاهای فرهنگی وارد عمل شوند.

یکتا اضافه کرد: برخی از موضوعات و مسائل داخل کشور به ضعف‌های ما در مدیریت، تخصیص منابع و توجه به موضوعات کم اهمیت برمی‌گردد که مملکتی که 10 سال درگیر جنگ بوده و 30 سال هم نبرد نابرابر با جبهه استکبار دارد قطعا فشارهایی به این مملکت می‌آورد که در تحریم، تهدیدهای نظامی، اقتصادی و فرهنگی خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: دشمنی که برای ما طر احی شبیخون و ناتوی فرهنگی دارد قطعا برای اقتصاد ما برنامه‌ریزی کرده است. و همانطور که ما به جبهه رفتیم امروز بسیجیان نهضت مقاومت عراق در حال نبرد با استکبار جهانی هستند و ما قطعا جانبازان، شهدا و مفقودانی نیز در این راه داریم.

مجری «ماه نشان» اضافه کرد: موضوعات ازدواج، اعتیاد، اشتغال، درمان، مسکن، معیشت حداقلی از موضوعاتی است که در جامعه معضل ایجاد کرده و همین عوامل باعث به وجود آمدن طلاق و بزهکاری و طرد از جامعه شده است. بنابر این اصل قصه‌ای که شروع شده یک دغدغه قیام لله و احساس یک غصه بر دل ولی‌خدا، غمخوار مومنین خداست و انشاءالله که به برکت این ماه و حرکت جهادی شبکه افق و میهمانهایی که می‌آیند این حرکت انقلابی باشد.

مجری «ماه نشان» اضافه کرد: در کشور ما بسیاری از مردم در حال انجام کارهای خیر هستند و ما بچه‌ حزب‌اللهی‌ها و پیروان ولایت فقیه و نوکرهای امام زمان هر کجا که لازم باشد غم مردم بخوریم پای کار می‌آییم. یک روز در بیابانهای هویزه و طلائیه و شلمچه، یک بار هم پای خوابگاه‌ها، دانشگاه‌ها و در میان جوانان و غم و غصه پسرها و دخترها را می‌خوریم و  امروزه هم می‌خواهیم وارد خانه‌های مردم شویم که بیشتر غم و غصه‌هایشان چیست. 

یکتا اضافه کرد: طلاق، اشتغال، اعتیاد و مسکن از موضوعات اصلی و دغدغه جوانان جامعه است که سعی کردیم در این برنامه به آنه بپردازیم. اشتغالی که امروز نبودنش اعتیاد به بار می‌آورد و این موضوعات علاوه بر اینکه بخشی از آن به ما در جبهه فرهنگی انقلاب و بخش دیگر به نگاه تکلیف گرایانه الهی سالهای سال درگیر شده‌اند برمی‌گردد.

وی گفت: برنامه «ماه‌نشان» که با کمک دوستان شبکه افق تدارک دیده شده است به ملت ایران و مخاطبان رسانه و همه دوستان پشت خاکریز جبهه انقلاب فرهنگی و فکری و همه عاشقان این مملکت و غمگساران و غصه‌خوران این کشور بازمی‌گردد و این برنامه یک شروع حرکتی بزرگ اجتماعی و نهضت آحادی، توده‌ای و عمومی و امتی عاشقان ولایتی است که در روزها و ماه‌ها و سالهای آینده موفق می‌شوند. کمک به غصه و قصه مردم و خانواده نیازمند از وظایف این برنامه بوده است.

یکتا تصریح کرد: ما از همه ملت و مردم و عاشقان حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) درخواست می‌کنیم که خودشان را برای انجام یک حرکت نهضتی و حرکت اجتماعی بزرگ و حل مشکلات اجتماعی آماده کنند. ما خودمان را در نبرد عزم‌ها و اراده‌ها در پیچ مهم تاریخ با عنایت الهی و ید یداللهی و خروج ید بیضاء و عصای موسی رهبریمان خود را برای نبرد آخرالزمانی در همه جبهه‌ها آماده می‌کنیم.

منبع: صابرنیوز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات