ظهر امروز رخ داد

ظهر امروز یک قطار باری در محدوده و حد فاصل استان‌های خوزستان و لرستان دچار حادثه و از ریل خارج شد.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز یک قطار باری در محدوده و حد فاصل استان‌های لرستان و خوزستان  دچار حادثه و از ریل خارج شد.

این حادثه، ظهر امروز و در روستای تنگ هفت شهرستان خرم آباد در استان لرستان اتفاق افتاده و سبب توقف حرکت قطارها در حد فاصل استان لرستان و خوزستان شده است.

براساس اعلام اداره کل راه آهن لرستان، پیگیری‌های مورد نیاز برای بازگشایی و تردد حرکت قطارها در این محور ریلی آغاز شده و به زودی و پس از رفع مشکل روند حرکت قطارها به سمت این استان به زودی آغاز می‌شود.

طبق اعلام مسئولان محلی استان خوزستان و شهرستان اندیمشک، در صورت نیاز تیم‌های مختلف امدادی و خدماتی به منطقه اعزام خواهند شد.

علت این حادثه اعلام نشده است ولی تلاش برای بازگشایی و آغاز حرکت قطارها در مسیر جنوب به تهران در کمترین زمان ممکن ادامه دارد و به زودی و پس از به رسی‌های صورت گرفته، علت این حادثه اعلام خواهد شد.

تنگ هفت، دهستانی است از توابع بخش پاپی شهرستان خرم‌آباد در استان لرستان ایران و دارای بیش از 3 هزار نفر جمعیت است.

در فروردین ماه امسال نیز و پس از وقوع سیلاب در در منطقه اداره کل راه آهن زاگرس استان لرستان و خوزستان بخشی از خط راه آهن مسیر تهران ـ جنوب متوقف شد.

اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس در شهرستان اندیمشک و استان خوزستان، دارای 12 ایستگاه با حوزه استحفاظی 222 کیلومتر نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر در شمال خوزستان به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد.

طرح بزرگ بازسازی خط ریلی درود به اندیمشک و دو خطه کردن خط ریلی اندیمشک به اهواز در حوزه استحفاظی این اداره کل در حال اجرا است.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات