در دیدار با جوانان مؤمن انقلابی استان لرستان مطرح شد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عده ای در ماه چهار جلسه برگزار کرده و به اعتراف خودشان در ماه بیش از ۱۰ میلیون برای برگزاری این جلسات دریافت می کنند اما خروجی جلسات آن ها این بوده که حتی نمی توانند برای سه پل نامگذاری انجام دهند.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر امروز در دیدار با جوانان مؤمن انقلابی و جوان یاوران استان لرستان که با دعوت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان در بیت امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: در مجمع مشورتی امور جوانان به دنبال تربیت و پرورش نسل جوان مومن، انقلابی و ولایی هستیم.

 وی به میدان کشاندن جوانان متعهد، توانمند و پراستعداد را از دیگر اهداف مجمع مشورتی امور جوانان دانست و افزود: باور جوانان و تکیه بر آنها یکی از مهمترین اهداف تشکیل مجمع مشورتی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر سبک نشمردن اقدامات و برنامه های کارگروه های این مجمع تاکید کرد و ادامه داد: اقدامات و ایده های جوانان عضو این کارگروه ها بسیار ارزشمند و موثر است، طرح ها و ایده های کارگروه های مجمع مشورتی جوانان به گونه ای است که گویا یک مجموعه عظیم فرهنگی و دانشگاهی سال ها روی آن ها کار کرده و این امید را در دل انسان زنده می کند همچنین این طرح ها نشان می دهند که اعضای کارگروه ها از عمق وجود در حوزه خود تلاش کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اگر اقدامات انجام شده توسط اعضای کارگروه های مجمع مشورتی امور جوانان به دستگاه ها و نهادهای مختلف داده می شد شاید میلیون ها تومان برای اجرای آن ها پول طلب می کردند، بیان کرد: اما این کارگروه ها یک ریال هم برای این طرح ها و ایده ها هزینه نکرده و ما هیچ اعتباری به این مجموعه پرداخت نکرده ایم در حالی که عده ای در ماه چهار جلسه برگزار کرده و به اعتراف خودشان در ماه بیش از ۱۰ میلیون برای برگزاری این جلسات دریافت می کنند اما خروجی جلسات آن ها این بوده که حتی نمی توانند برای سه پل نامگذاری انجام دهند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه افرادی که عرضه نامگذاری سه پل را ندارند چگونه می خواهند گره از مشکلات شهر باز کنند، گفت: همین مجموعه برای کمک به برگزاری جلسه تفسیر قرآن ماه رمضان ۵۰۰ هزار تومان تصویب کرده که ۳۰۰ هزار تومان آن را پرداخت کرده و مابقی را برمی دارند و انسان نمی داند این موضوعات را کجا بگوید؟

وی با بیان اینکه مجمع مشورتی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه متشکل از جوانانی مخلص، متدین، دلسوز، خستگی ناپذیر و بدون چشمداشت است، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و انجام کارهای پژوهشی توسط کارگروه استکبار ستیزی مجمع جوانان در رابطه با سیرمطالعاتی استکبارستیزی و جنگ نرم از اقدامات ارزشمند کارگروه های مجمع مشورتی امور جوانان است.

امام جمعه خرم آباد ارائه ایده های عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی و روش های عملی بومی سازی کردن اقتصاد توسط کارگروه اقتصاد مقاومتی را اقدامی ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات فی سبیل الله و بدون چشمداشت جمعی از جوانان برای پیشرفت استان مایه افتخار است، چشم امید ما به کسانی نیست که دارالندوه تشکیل داده و هر روز توطئه کرده و تهمت و دروغ می گویند و برای آنها ارزش قائل نیستیم بلکه ما برای مردم و شما جوانان ارزش قائلیم.

وی با اشاره به اینکه عده ای برای ریاکاری کمکی به جلسات تفسیر قرآن کرده پس از آن هزار تهمت می زنند، یادآور شد: ما به این افراد هیچ توجهی نمی کنیم چراکه پشتوانه ما مقام معظم رهبری هستند که وقتی فهمیدند جلسات تفسیر برگزار می شود ما را به ادامه این جلسات تشویق کردند و این مایه امید ما است.

آیت الله میرعمادی گفت: امید ما به جوانان مجمع بوده و مشکلات مردم باید در چنین مجموعه هایی حل شود، ما هیچ امیدی به مجموعه های شیطنت آمیز که هوای نفس بر آنها حاکم بوده و تمام وجود آن ها دروغ، تهمت و افتراست نداریم.

وی افزود: شما اعضای مجمع مشورتی امور جوانان هر چه قدر می توانید اخلاصتان را بالا ببرید چراکه اقدامات مثبت با اخلاص و صداقت شما ایجاد می شوند و کسانی می توانند به ما یاری برسانند که صادقانه کار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه علاقه مندی جوانان تحصیلکرده در مقاطع دکترا به مجمع مشورتی و انگیزه کار الهی اعضا از دستاوردهای است، عنوان کرد: ما به اخلاص، صداقت و دینداری شما اعتماد داریم و می دانیم موثر بودن کارهای شما جوانان در جامعه به دلیل وجود صداقت بوده چراکه شما برای تملق، چاپلوسی و خودنشان دادن نیست.

وی عضویت حدود ۷۰ جوان تحصیلکرده، صاحب فکر و اندیشه در مجمع مشورتی را از افتخارات این مجمع دانست و بیان کرد: کارگروه ها باید توجه داشته باشند که طرح ها و ایده هایشان با یکدیگر تداخل نداشته و برای اجرای آنها اولویت بندی کنند همچنین اعضای کارگروه های مجمع مشورتی جوانان باید از دو سلاح سعه صدر و پافشاری و استقامت برای اجرائی شدن

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات