پدر فداکار کوهدشتی درگمنامی در گذشت

رشید نامداری پدر فداکار کوهدشتی که جان خود را برای مهار آتش مراتع و جنگل های بلوط کوهدشت به خطر انداخت سرانجام امروز به دلیل شدت سوختگی فراوان فوت کرد.

به گزارش لرستان خبر، رشید نامداری پدر فداکار کوهدشتی که جان خود را برای مهار  آتش مراتع  و جنگل های بلوط کوهد شت به خطر انداخت سرانجام امروز به دلیل شدت سوختگی فراوان  فوت کرد.

رشید نامداری چند روز پیش در پی مهار آتش سوزی در مراتع روستای کلسرخ شهرستان کوهدشت دچار سوختگی شدید شده بود، در طی این چند روز در بیمارستان شهدای عشایر بستری و در حال مداوا شدن بود اما به دلیل شدت جراحات و سوختگی امروز ظهر در بیمارستان شهدای عشایر جان به جان آفرین تقدیم نمودو نامی نیک را برای جامعه خود به یادگار گذاشت.

این پدر فداکار با بی مهری مسئولین ایام بستری خود را سپری کرد و بجز چند مسئول و آن هم بصورت تلفنی کسی از وی عیادت نکرد و در گمنامی جان خود را فدای سرمایه های سرزمینش کرد.

در این میان تنها آریافر مدیریت بحران استان و بابایی معاونت منابع طبیعی استان پیگیر وضعیت این پدر فداکار کوهدشتی بودند.

 آری....

رشید نامداری ریز علی فداکار لرستانی جان خود را برای مهار آتش با دستان خالی از دست داد تا بلوط سرمایه ملی به خاکستر تبدیل نشود، مسئولان می توانند الگو برداری کنند...

 

منبع:سفیر افلاک

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • همشهری

    خداوند روحش را شاد نماید خبر سازی فن و سلیقه میخواهد و اطلاعات لازم دوست عزیزآیا میدانی منطقه کلسرخ و تا فاصله حداقل 10 کلیومتری هیچ دختری ندارد

نظرات