معاون سیاسی فرمانداری بروجرد

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: جدیدا آدامس هایی آلوده توسط کودکان پسر بچه غیر بومی در خیابان های بروجرد به فروش می رسد که جمع آوری این کودکان به زودی آغاز می شود.

به گزارش لرستان خبر، احمد گودرزیان" معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: متاسفانه طی چند روز اخیر برخی از پسر بچه های کم سن و سال که غیر بومی هستند در سطح شهر اقدام به فروش آدامس هایی می کنند که این آدامس ها همگی آلوده هستند.

 وی اضافه کرد: در واقع این کودکان که اکثرا لهجه دارند و از شهرهای دیگر وارد بروجرد شده و غیر بومی هستند، قصد دارند تا با فروش آدامس های آلوده از مردم اخاذی کنند.

 به گفته وی این کودکان با ظاهری نامناسب با احساسات و عواطف مردم بازی می کنند و از فرصت ها استفاده کرده که طبق هماهنگی قرار شده جمع اوری این کودکان در بروجرد به زودی اجرا شود.

 گودرزیان تصریح کرد: با توجه به این که آلودگی این آدامس ها مشخص شده اما باز هم کار نمونه برداری از آنها در دستور کار قرار دارد و از همه شهروندان درخواست می شود به هیچ عنوان از آدامس هایی که توسط کودکان در سطح خیابانها عرضه می شود خریداری نکنند.

 وی با اشاره به جمع آوری و ساماندهی متکدیان در بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد مکانی برای جمع آوری متکدیان در نظر گرفته و قرار شد شهرداری به همراه بهزیستی متکدیان را جمع آوری و سپس در این مرکز پالایش شوند که متکدیان غیر بومی به شهرهای خود فرستاده شوند و معتادین هم به کمپ ها بروند.

 به گفته وی هم اکنون بین 30 تا 35 متکدی شناسایی شده در بروجرد وجود دارد که باید نسبت به جمع آوری و ساماندهی آنها اقدامات لازم انجام شود./بازتاب بروجرد

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات