فرمانده انتظامی لرستان گفت: قاتل حادثه میدان اسدآبادی خرم آباد در کمتر از 24 ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد

به گزارش لرستان خبر، سردار محمد قنبری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات محلی، قاتل جوان حدود 23 ساله خرم آبادی دستگیر و اسلحه ای که با آن شلیک کرده بود نیز کشف شد.

وی اظهار کرد: این فرد به جرم خود اعتراف کرده است.

گفتنی است یک جوان 23 ساله بامداد یکشنبه در درگیری با گروهی موتورسوار بر اثر اصابت گلوله در میدان اسدآبادی خرم آباد به قتل رسید.

به گزارش مشاهدات خبرنگار ایرنا مقتول حوالی ساعت یک بامداد پس از آنکه قاتلین از صحنه فرار کردند به صورت نیمه جان در میدان اسدآبادی خرم آباد رها شده بود.

شاهدان قتل این جوان به خبرنگار ایرنا گفتند 2 موتور سوار بعد از درگیری گلوله ای به سر مقتول شلیک کرده و از صحنه قتل فرار کرده اند.

این فرد ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ شهدای عشایر خرم آباد انتقال داده شد ولی ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺷﺪﺕ ﺟﺮﺍﺣﺎﺕ ﻭﺍﺭﺩﻩ ناشی از ﺍﺻﺎﺑﺖ ﮔﻠﻮﻟﻪ ﺑﻪ ﺳﺮ جان باخت.

شرح حادثه روز گذشته

دقایقی پیش، در یک نزاع دسته جمعی در میدان اسدآبادی "م . ح " به ضرب گلوله راکب موتور سیکلت از پای درآمد.

درگیری از کوچه های معروف به "پشت بانک صادرات " آغاز و تا حریم میدان ادامه داشت که ناگهان یک موتور سیکلت از راه رسید و در اقدامی غافلگیرکننده و از فاصله نزدیک، به سوی "م . ح" شلیک کرد.

با تماس خبرنگار ما با مرکز فوریت های پزشکی 115، و فوریت های پلیسی 110، عوامل پلیس به قید فوریت در صحنه جنایت حاضر شدند اما مردم اجتماع کننده، در اقدامی احساسی، علیرغم رسیدن آمبولانس اورژانس به محل وقوع جنایت، پیکر بی جان جوان مجروح را سوار بر خودرو پراید یکی از حاضرین کرده و محل را به مقصد بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد ترک کردند.

با انتقال "م . ح" به بیمارستان، کادر درمانی بلافاصله وارد عمل شدند اما وی، به دلیل شدت جراحات وارده و اصابت گلوله به سر، جان داد.

گفتنی است تلاش مامورین انتظامی جهت پیگیری موضوع ادامه داشت تا اینکه خانواده قاتل، در تماس با پلیس اعلام کردند که حاضر به همکاری با نیروی انتظامی جهت تحویل فرزند خود هستند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات