در بیانیه ای رخ داد

شهردار خرم آباد: از محتوای کلام شما و نیز زمانِ ایرادِ این سخنان پیداست که قدری تحت تاثیرِ انتصاباتِ اخیر در مدیریت مناطق ۱ و ۳ قرارگرفته اید

به گزارش لرستان خبر، به دنبال صحبت های "رضا حاصلی" عضو شورای شهر در دویست‌و دهمین جلسه علنی شورای شهر ؛ شهردار خرم آباد طی نامه ای به رسانه ها؛ جوابیه خود  را در پاسخ به صحبت های این عضو شورای شهر  انتشار داد.

متن این جوابیه به شرح ذیل است.

جناب آقای رضا حاصلی عضو محترم شورای اسلامی شهر خرم آباد

 

سخنان جنابعالی را در فضای مجازی مطالعه نمودم.ابتدا اشاره فرمودید که شهردار پاسخگو نیست باید به عرض برسانم چنانچه در مقام پاسخگویی به مطالب عنوان شده از جانب جنابعالی برآمده ام صرفا بخاطر تنویر افکارعمومی و جلوگیری از ایجاد فضای یاس و ناامیدی در میان همشهریانم بوده است وگرنه هرگز خود را ملزم به ارائه پاسخ در در فضای مجازی نمیدانستم و ترجیح بنده این بود که در جلسه آینده ی صحن شورا به رفع شبهات مطرح شده از جانب شما بپردازم

جناب آقای حاصلی فرمودید که شهردار کمتر از دوساعت در محل کار خود حاضر میشود و خود را از دید شورای شهر مخفی میکند .در پاسخ باید به عرض برسانم که یک روزِ کاریِ اینجانب از ساعت ۶ صبح آغاز میشود و تا آخرین بازدیدها از سطح شهر که تا پاسی از شب به طول می انجامد ادامه می یابد و با وجود مشغله های فراوان،دفترِ کارِاینجانب همه روزه پذیرای حضور همکاران محترم شورای شهر میباشد هرچند که گاهی این آمد و رفت ها مانع از انجام برخی امورات نیز می گردد.

از محتوای کلام شما و نیز زمانِ ایرادِ این سخنان پیداست که قدری تحت تاثیرِ انتصاباتِ اخیر در مدیریت مناطق ۱ و ۳ قرارگرفته اید که باید به عرض برسانم هدف از جابجایی های اخیر ارتقاء توان مدیریتی و استفاده از مدیران جوان و تازه نفس در پیکره ی مدیریتی شهرداری میباشد که بخوبی واقفم این جوانگرایی همواره از مطالبات و دغدغه های اعضاء محترم شورا بوده است و ماحصل این تغییرات در آینده نزدیک پرداخت حقوق معوقه کارگران مناطق ۱ و ۳ و اتمام پروژه های ناتمام عمرانی این مناطق خواهد بود هرچند که در روزهای گذشته بخش زیادی از معوقات پیمانکاران فضای سبز و تنظیف پرداخت گردید که لازم میدانم از مدیران اسبق مناطق تقدیر و تشکر نمایم ،ان شاءالله از تجربیات ارزشمند این همکاران در مسئولیت های دیگر استفاده خواهد شد

جناب آقای حاصلی اشاره فرمودید که رای مثبت شما برای انتصاب اینجانب به دلیل وعده هایم بوده است و خوشحالم که به عرض برسانم امروز که در پیشگاه مردم نجیب خرم آباد همچنان توفیق خدمتگزاری دارم علی رغم گزارشات تماماً کذب مغرضین مبنی بر بدهی ۱۰۰ میلیاردی شهرداری که به سمع جنابعالی نیز رسیده ،حتی یک ریال وام یا هر وجهی دیگر از محل فروش املاک به منظور پرداخت حقوق و مزایا به حساب شهرداری واریز نگردیده که این مهم در دوران گذشته ی شهرداری خرم آباد کم نظیر است. فلذا از حضور جنابعالی و سایر همکاران محترمتان تقاضامندم اطلاعات صحیح،دقیق و موثق را تنها از منابع رسمی شهرداری و آنهم بصورت مکتوب دریافت نمایید تا اینگونه گزارشات کذب موجب نگرانی و تشویش شما و برخی اعضاء محترم نگردد.

جناب آقای حاصلی !

جنابعالی به درستی میدانید تنها سالی که بودجه ی شهرداری بیش از صددرصد تحقق یافت سال۹۴ بود و آنهم در زمان مدیریت اینجانب که البته آن را مرهون تلاش همکاران و همدلی شورای محترم شهر میدانم

در حال حاضر پروژه های بزرگی در شهر در حال انجام است که همواره جنابعالی به آنها اشاره داشته و آن را از موفقیت های این دوره از شورا و شهرداری میدانید‌.

تعبیر آسفالت قطره چکانی!!! را به کار بردید که بایستی به استحضار برسانم میزان آسفالت پخش شده_ براساس تناژ و صورت وضعیت موجود_در سطح معابر طی یکسال و نیم گذشته دقیقا دو برابر سالهای قبل بوده است آنهم بدون هیچگونه تفاوت و تبعیضی!!!!!

نهضت پیاده رو سازی و ترمیم و مناسب سازی معابر امسال در شهر بصورت یک پدیده خود را نشان داد و حدود ۱۰ برابر سالهای گذشته پیاده رو سازی صورت گرفت .

۱۲۶ پروژه کوچک و بزرگ در شهر خرم آباد یا به نتیجه رسیده یا در حال انجام است.توجه خاص به مبلمان شهری و فعالیت های گسترده فرهنگی -اجتماعی و ایجاد فضای بانشاط و سرزنده در شهر و بالا بردن میزان رضایتمندی شهروندان از اولویت های کاری اینجانب بوده است که نتیجه همه این تلاشها قرار گرفتن خرم آباد در جمع هفت شهر برتر گردشگری بود .

در پایان امیدوارم با تلاش و همدلی و همراهی یکدیگر بتوانیم با به سرانجام رساندن پروژه های بزرگ عمرانی از جمله ترمینال برون استانی که آرزوی سی ساله ی مردم خرم آباد است در ماه های آینده ، شهد شیرین توسعه را به مردم شریف دیارمان بچشانیم.

یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • رضا

    عوض کردن دوتا شهردار درگیری نداره

  • همشهری

    چرا نمی پرسید ایشان اخیرا نزدیک به 40نفر از اقوام ومسیولین را بدون ضابطه استخدام نموده چرا سازمان بازرسی ورود پیدا نمی کند؟

  • رضا

    شمابودید استخدامنمیکردید /یعنی اعضا شورای شهر اینکارونکردن

نظرات