رئیس شورای شهر خرم‌آباد:

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد روند پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری را تسریع کند.

محمد حسین‌پور شامگاه یکشنبه در جلسه شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه آسفالت خیابان‌های اصلی شهر خرم‌آباد وضعیت نامناسبی دارد اظهار داشت: لکه‌گیری شهر توسط شهرداری خرم‌آباد باید انجام شود بنابراین از شهرداری درخواست می‌شود ظرف مدت یک هفته نسبت به لکه‌گیری این خیابان‌ها اقدام کند.

وی با انتقاد نیروهای شهرداری به دلیل عدم دریافت حقوق معوقه اشاره کرد و افزود: امروز نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه دو خرم‌آباد تجمع کردند و خواستار پرداخت چهار ماه حقوق عقب‌افتاده خود بودند بنابراین از شهردار درخواست می‌شود تا روند پرداخت حقوق این افراد را تسریع کند.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با تأکید بر اینکه شهردار باید نسبت به جانمایی بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر توجه ویژه‌ای داشته باشد عنوان کرد: ما با ایجاد درآمد برای شهرداری مشکلی نداریم و این در حالیست که برخی بیلبوردهای نصب‌شده در سطح شهر جانمایی مناسبی ندارند و ممکن است حوادثی را در پی داشته باشند بنابراین شهرداری باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه همه استندهای نوری که در سطح شهر خرم‌آباد به‌ویژه در خیابان شریعتی نصب‌ شده چهره نامناسبی به شهر داده‌اند گفت: شهروندان با مشاهده این استندها احساس وحشت می‌کنند و با توجه به اینکه آرامش شهروندان برای ما در اولویت است درخواست داریم تعریف مناسبی برای جانمایی استندهای تبلیغاتی صورت گیرد.

یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد نیز تصریح کرد: استاندار لرستان بابت تبلیغات صورت گرفته توسط  استندهای نوری سطح شهر تشکر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هر پایه استند تبلیغاتی 12 میلیون تومان قیمت دارد و تا به امروز هیچ‌گونه شکایتی از طرف مردم مبنی بر اینکه این استندها ایجاد مزاحمت می‌کنند وجود نداشته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات