مدیر کل بهزیستی لرستان:

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: متاسفانه سایت مسکن مهر بروجرد برای تردد معلولان مناسب سازی نشده است.

اسدالله حیدری شامگاه سه شنبه در جلسه شورای مسکن لرستان در سخنانی با اشاره به مشکل تامین مسکن مهر مددجویان بهزیستی در شهرستان های کوهدشت، رومشکان و دورود اظهار داشت: این در حالیست که در این شهرستان ها ظرفیت خالی مسکن مهر وجود ندارد.

 وی گفت: ۹۸ واحد مسکن مهر  مددجویان بهزیستی در خرم آباد نیز که مقرر بود تا آبان ماه افتتاح شوند هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

مدیر کل بهزیستی لرستان بیان داشت: این در حالیست که مددجویان ۹۰ درصد آورده خود را برای ساخت این واحدها پرداخت کرده اند.

حیدری همچنین به مشکل ساخت مسکن مهر مددجویان جویان بهزیستی در روستاها اشاره کرد و گفت: تاکید شده که حتما زیربنای این واحدها ۱۸۰ متر مربع باشد و این در حالیست که این امر به طور ۱۰۰ درصدی تحقق پیدا نمی کند و در این راستا درخواست داریم که مکاتبات لازم با بنیاد مسکن صورت گیرد که این واحدها در زمین های با زیربنای پایین تر نیز احداث شوند.

وی همچنین به موضوع دریافت عوارض شهرداری از مددجویان اشاره کرد و گفت: این در حالیست که بر اساس قانون مددجویان بهزیستی و کمیته امداد معاف از پرداخت این عوارض ها هستند.

مدیر کل بهزیستی لرستان همچنین با انتقاد از عدم مناسب سازی مسکن مهر بروجرد برای معلولان بهزیستی گفت: در احداث فاز دوم این سایت مسکن مهر بروجرد بازهم مناسب سازی برای معلولان صورت نگرفته است.

حیدری از تعیین تکلیف ۳۲۹ واحد مسکن مهر مددجویان بهزیستی لرستان طی امسال خبر داد.

 

منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات