به همت دفتر استان لرستان سازمان فضای مجازی سراج

عناوین مورد بحث در این دوره شامل «اصول و مبانی رژیم مصرف رسانه‌های دیجیتال»، «شبکه های اجتماعی»، «سواد فضای مجازی»، «تکنیک‌های اقنایی»، «سواد بازی‌های رایانه‌ای»، «خانواده و رسانه‌های دیجیتال»، «آینده پژوهی» و «امینت کاربران» می‌باشد.

علی سبزی مسئول دفتر سازمان فضایی مجازی سراج لرستان گفت: نخستین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی با هدف تربیت مربیان و کارشناسان حوزه فضای مجازی به همت دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان لرستان برگزار می‌شود.

سبزی با اشاره به برگزاری این دوره  در روزهای 14 و 15 بهمن ماه سال جاری (پنجشنبه و جمعه)  افزود: این دوره دو روزه شامل کارگاه‌ها و سمینارهای متعددی است که در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهداء خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت، عناوین مورد بحث در این دوره شامل «اصول و مبانی رژیم مصرف رسانه‌های دیجیتال»، «شبکه های اجتماعی»، «سواد فضای مجازی»، «تکنیک‌های اقنایی»، «سواد بازی‌های رایانه‌ای»، «خانواده و رسانه‌های دیجیتال»، «آینده پژوهی» و «امینت کاربران» می‌باشد.

مسئول دفتر سراج لرستان خاطرانشان کرد: این دوره با هدف توانمندسازی و حمایت از عناصر فعال و همچنین تربیت مربی فضای‌مجازی و ارتقا سواد رسانه‌ای برگزار شده تا بدین سبب برای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری پیرامون سواد فضای‌مجازی، با نگاه به تولید قدرت نرم در راستای ایجاد امنیت پایدار برای نظام جمهوری اسلامی ایران و تقویت نهاد خانواده به دست متخصصان متعهد جبهه فرهنگی انقلاب به همت دفتر سازمان فضای مجازی سراج در لرستان  آماده و برگزار می شود.

لازم به ذکر است که در این دوره 80 نفر از اساتید و  فعالین و همچنین مدرسین فضای مجازی در سطح استان حضور دارند که توسط اساتید خبره حوزه فضای مجازی از آموزش‌های لازم برخوردار می‌شوند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات