ترازو وسیله ای است که در خانه ها می توان آن را دید. این وسیله به افراد خانه اجازه می دهد تا وزن خود را کنترل کرده و برای سلامت بدن خود تصیمیم گیری کنند. وجود یک ترازو میتواند کمک به سلامت خانواده کند

به گزارش افکارنیوز ، ترازو داشتن در خانه شاید بتواند به سلامت بدن کمک کند اما اگر محاسبات و رژیم های غذایی درست نباشد دیگر ترازو کمک نکرده و شما بدنتان را خراب کرده اید. پس داشتن یک ترازو باید در کنار انجام محاسبات و داشتن برنامه ساده غذایی است.

" لاتین" نام ترازویی است که به تازگی طراحی شده است و طرح آن نشان میدهد که میتوان آن را هوشمندترین ترازوی حال حاضر دانست. این ترازو توانایی آن را دارد که سلامت بدن شما را به بهترین نحوه کنترل کند.


" فانی منگ" طراح این ترازوی جالب است که در مورد آن می گوید این ترازو می تواند تمام اطلاعات بدن شما را به شما گفته و اعدادی مانند BMI را به شما می دهد. این ترازو همچنین میزان پروتین و چربی های بدن را به شما می دهد.

این ترازو دارای هیچ صفحه نمایشی نیست بلکه تمام اطلاعات درون یک نرم افزار و روی گوشی به شما نمایش داده می شود. اگر شما برخی از اطلاعات مانند علایق خوراکی و اندازه های بدن مانند دور شکم را به دستگاه بدهید خیلی سریع رژیم غذایی مناسب برای شما ارائه می شود.


در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات