در این مطلب به معرفی ۴ برنامه فشرده سازی فایل ها می پردازیم که همگی رایگان هستند.

به گزارش افکارنیوز ، یکی از بهترین روش ها برای غلبه بر حجم بالای فایل ها، فشرده کردن آن ها است. با فشرده کردن یک فایل، حجم آن را کاهش می دهید و آن را قابل انتقال می کنید. در این مطلب به معرفی ۴ برنامه فشرده سازی فایل ها می پردازیم که همگی رایگان هستند.

​۱) ۷-Zip


برنامه «۷-Zip» که توسط یک برنامه نویس روسی تولید شده است، استانداردهای بسیار خوبی برای فشرده کردن فایل ها دارد. هر چند ممکن است شکل و شمایل آن برای کسانی که تازه آن را می بینند جذاب به نظر نرسد، اما تنظیمات آن به شدت منعطف است و می توانید تنظیمات خروجی برنامه را به طور کامل در دست داشته باشید، همچنین به شما کمک می کند تا هر فایل دلخواهی را فشرده و آرشیو کنید.

۲) ALZip


برنامه «ALZip» برخلاف برنامه «۷-Zip» تلاش کرده است تا شکل و شمایلی بسیار ساده و قابل فهم ایجاد کند. انواع متفاوتی از فایل ها را با این برنامه می توانید فشرده کنید. پیشتر، این برنامه پولی بود اما اخیرا مسئولان این شرکت تصمیم گرفته اند تا نسخه کاملا رایگان آن را به بازار عرضه کنند. در نتیجه شما به راحتی می توانید آن را از اینترنت دانلود کنید.

۳) PeaZip


برنامه «PeaZip» انواع بسیار متفاوتی از فایل ها را فشرده می کند و نرم افزاری است بسیار کارآمد و مفید. همچنین این برنامه یک ویژگی ممتاز دارد که بر اساس آن شما می توانید همزمان از مدیریت رمز عبور برای رمزهایی که برای آرشیو هایتان از فایل های فشرده می سازید، استفاده کنید. در نتیجه نیازی به حفظ کردن رمز ها ندارید. این نرم افزار هم رایگان بوده و به راحتی قابل دانلود است.

۴) Universal Extractor


هرچند برنامه «Universal Extractor» برای آرشیو کردن فایل ها ایجاد نشده است اما انواع بسیار متفاوتی از فایل های فشرده را باز می کند از جمله آرشیوهای اینستال شیلد (InstallShield) و فایل هایی با منابع بسته. این برنامه این کار را توسط تکنولوژی اسکن بسیار قوی و مفید خود انجام می دهد. با کلیک راست کردن و یکی دو کلیک بیشتر، شما تا فرستادن فایل ها به مکان دلخواه، فقط چند کلیک فاصله دارید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات