حشرات موجوداتی هستند که نظر طراحان بسیاری را به خود جلب میکنند زیزا بدن و حالت رفتاری ان ها میتواند نمونه خوبی برای طراحی خودرو باشد.

به گزارش افکارنیوز ، در آینده جاده ها ممکن است دیگر شکلی به مانند امروز نداشته باشند زیرا ساخت جاده های دو بعدی در شلوغی آینده بسیار سخت خواهد بود و جاده ها ممکن است شکل های متفاوتی داشته باشند.

" ژو مین میو" طراحی چینی است که تا به حال خودروهای متفاوتی را برای کارخانه های اروپایی و آسیایی طراحی کرده است. او به تازگی از یکی ار طرح های مفهومی و عجیب خود رونمایی کرده است.


خودرو مفهومی" U-Wall" طرحی است که از بدن و سبک حرکتی مارمولک الهام گرفته شده است. این خودرو دارای چرخ هایی عجیب است که اجازه حرکت به خودرو حتی روی دیوار را میدهد.

چرخ های این خودرو الکتریکی از شاخه های مختلف که شبیه به کلنگ هستند تشکیل شده است. چرخ های کلنگی این خودرو باعث میشود تا در دیوارها نفوذ کرده و خودرو را هدایت کند.

با توجه به انکه ممکن است در آینده خودروها مجبور به گذر از دیوار های عمودی شوند این طرح بسیار کارآمد و جذاب خواهد بود. البته چرخ های این خودرو قابلیت بسته شدن و تبدیل به چرخ های استاندارد را نیز دارند.









در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات