عکس>  عکاسی- همشهری آنلاین: کارگاه آشنایی با پرنده نگری و تصویر سازی پرندگان برای منتخبان نخستین دوره تصویرسازی محیط زیست در ایوان شمس برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، کارگاه تئوری پرنده شناسی و پرنده نگری ۲۲ مهرماه و کارگاه تصویرسازی پرندگان ۲۳ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس برای برگزیدگان نخستین دوره تصویرسازی محیط زیست با محوریت پرندگان برگزار می شود.

هدف از برگزاری این کارگاه بالا بردن سطح کیفی آثار هنرمندانی است که در نخستین دوره تصویرسازی محیط زیست منتخب شده اند.

کارگاه آشنایی با پرندگان با حضور پرویز بختیاری استاد پرنده شناسی و پرنده نگری برگزار می شود و کیانوش غریب پور از اساتید تصویرگری کشور نیز ۲۳ مهرماه کارگاه آموزشی تصویرسازی پرندگان را برای ۲۰ هنرمند انتخاب شده برگزار می کند.

کارگاه عملی آشنایی با پرندگان ایرانی نیز به زودی در یکی از مناطق طبیعی کشور برپا می شود؛ حضور ۲۰ هنرمند برگزیده در این کارگاه ها الزامی است ضمن اینکه این کارگاه ها رایگان بوده و هنرمندان وجهی پرداخت نخواهند کرد.

گروه هنری پیله بهشت نخستین بار ۱۶ شهریورماه امسال با انتشار فراخوان از تصویرگران دوست دار محیط زیست دعوت کرد تا در نخستین پیوند هنر و محیط زیست با محوریت تصویرسازی پرندگان مشارکت کنند که با پایان مهلت یاد شده در نهایت ۲۶۸ هنرمند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.

هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنری، تقویت جایگاه طبیعت در عرصه هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه ای جدید و ثبت گونه های مختلف پرندگان توسط هنرمندان اعلام شده است.

هنرمندان برگزیده برای تصویرسازی پرندگان به انتخاب فاطمه رادپور، مهکامه شعبانی و کیانوش غریب پور در آینده معرفی می شوند و آثار خلق شده این هنرمندان در خانه هنرمندان ایران به معرض نمایش گذاشته می شود.

این رویداد توسط گروه هنری پیله بهشت با حمایت انجمن تصویرگران ایران ، شهرداری تهران ، خانه هنرمندان و سازمان آگهی های روزنامه ایران برگزار می شود.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www. cpart. ir مراجعه کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات