نرم افزارهای کاربردی هر کدام در شرایط خاص برای کمک به افراد خاظر می شوند و استفاده از آن ها ممکن است در هر لحظه نیاز شود پس بهتر است بهترین نرم افزارها را همیشه در اختیار داشته باشید.

به گزارش افکارنیوز ، یکی از بخش های اصلی هر تلفن همراه رادوربین آن تشکیل می دهد. بسیاری تنها به علت قوی یا ضعیف بودن دوربین اقدام به خرید یک تلفن همراه می کنند.

تلفن های همراهی که دوربین ضعیفی دارند معمولا از برخی سیستم های تصویربرداری پشتیبانی نمی کنند ولی با استفاده از نرم افزارهای قوی و متفاوت می توان میزان کیفیت آن ها را بهبود بخشید.

با استفاده از نرم افزار ProCapture – camera می توانید همانند حرفه ای ها اقدام به گرفتن عکس های مختلف و نیز تصاویر پانوراما نمایید. این اپلیکیشن با در اختیار داشتن قابلیت های پیشرفته عکاسی، حسی نو را هنگام کار با دوربین اندروید برایتان به وجود خواهد آورد.

از جمله حالت های موجود در این اپلیکیشن می توان به عکاسی با تایمر، عکاسی سریع، کاهش دهنده نویز، وایدشات و پانوراما اشاره نمود. هر یک از حالات گفته شده خود دارای ویژگی های مختلفی می باشند.

به طور مثال در پانوراما شما می توانید ۱۲ عکس با کیفیت بالا را به یکدیگر لینک کرده و نمایی ۳۶۰ درجه با قابلیت زوم بالا برای خود ایجاد کنید. محیط کاربری بسیار ساده اما کامل شما را در بهره برداری هر چه بهتر از امکانات این نرم افزار یاری خواهد داد.

لینک دانلود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات