توصیه ما به شما این است که این راهنمای کامل را خوب مطالعه و به دستورات آن عمل کنید تا همیشه جوان و زیبا بمانید.

به گزارش افکارنیوز ، امروزه بسیاری از پزشکان، پوست را موجود زنده ای می دانند که نیاز به رسیدگی و مراقبت بی اندازه دارد. اگر شما پوستی چرب، معمولی یا خشک دارید این نشان دهنده عیب شما نیست. این فقط خصوصیت پوست شماست که با راهکارهایی که ما به شما براساس ماهی که در آن متولد شده اید ارائه می دهیم. همیشه پوستی سالم و جوان خواهید داشت. پس توصیه ما به شما این است که این راهنمای کامل را خوب مطالعه و به دستورات آن عمل کنید تا همیشه جوان و زیبا بمانید.

متفاوت بودن به چه قیمتی؟


خانم های متولد فروردین و مهر شما دوست دارید همیشه عجیب ترین و متفاوت ترین فرد در یک مهمانی یا حتی یک جشن تولد ساده باشید، برای همین دل تان می خواهد هر روز خود را به شکل و شیوه ای جدید بیارایید. شما دوست دارید که مدام زنگ پوست خود را تغییر دهید. مدتی پوست سفید را امتحان کنید، مدتی برنزه مایل به طلایی و مدتی هم شکلاتی تیره. همچنین شما به عمل های جراحی صورت نیز بسیار علاقمندید و لوازم آرایش بی شماری استفاده می کنید. مراقب باشید؛ همانطور که در اول هم گفته شد پوست موجودی زنده است. اما بدانید آفتاب گرفتن های طولانی مدت یا استفاده مداوم از سولاریوم علاوه بر اینکه خطر سرطان پوست را افزایش می دهد، باعث می شود که پوست شما پر لک شده، به علت گرمای آفتاب بسیار خشک شود و همین مسئله باعث می شود پوست شما بسیار زودتر از سایر همسن و سال هایتان چروکیده و پیر شود. توصیه ما به شما این است که اعتدال را رعایت کنید. شما با تغییر مدل مو و لباس تان هم می توانید متفاوت باشید؛ از مواد آرایشی مرغوب آن هم به مقدار کم استفاده کنید و کمتر سراغ تغییر رنگ پوست بدن خود بروید.

پوستی آسیب پذیر دارید پس…


تیر ماهی ها و دی ماهی ها! چه کوچک هستید و چه بزرگ توجه کنید. در علم نجوم متولدان هر ماه یکسری خصوصیات منفی دارند که این باعث می شود برخی از ارگان های بدن اشخاصی که در آن ماه متولد شده اند، بسیار زودتر از آدم های دیگر آسیب ببیند. آسیب پذیرترین عضو متولد ماه تیر و دی پوست است. شما زودتر از سایر همسن هایتان ممکن است به بیماری های پوستی مبتلا شوید. کرم ضد آفتاب، مرطوب کننده و کرم دور چشم را فراموش نکنید و هر روز و هر شب از آن استفاده کنید. ما برای شما نوعی لوسیون زیبایی تجویز می کنیم. یک قاشق غذاخوری گلاب، مقداری عسل و مقداری سرکه سیب را با هم مخلوط کنید و با پنبه به روی پوست صورت خود بمالید. البته این لوسیون برای دیگر نقاط پوست بدن مانند گردن نیز قابل استفاده است. پس از یک ساعت صورت خود را بشویید. این عمل را می توانید هفته ای ۳ بار انجام دهید. توصیه آخر ما به شما این است که حتماً به یک متخصص پوست سر بزنید و به طور دائم تحت نظر او باشید، یعنی هر چند ماه یک بار به آنجا بروید و از توصیه هایش بهره ببرید. شما باید با این خصوصیت منفی ماه تولدتان بجنگید و اجازه بروز آن را ندهید.

کرم دور چشم را فراموش نکنید


خانم ها و دختر خانم های متولد اردیبهشت و بهمن! میل شما به سادگی و دوری از تجملات و آرایش قابل احترام است، اما باید بدانید که پوست شبیه یک موجود زنده است و باید مدام از آن مراقبت کرد. اگر کسی به پوستش توجه نکند حتی اگر مواد آرایشی استفاده نکند دچار پیر پوستی، چروک زودرس و آسیب های دیگر می شود. کرم ضد آفتاب، کرم های دور چشم و مرطوب کننده ها به هیچ وجه جزء مواد آرایشی محسوب نمی شوند. اگر ۲۵ سالگی را رد کرده اید کرم دور چشم برای شما لازم و ضروری است. این بی خیالی نسبت به جسم تان را کنار بگذارید. انسان کامل کسی است که هم به جسم و هم به روح خود به یک میزان اهمیت دهد. کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده های پوست برای هر انسانی ضروری است، فراموش نکنید.

سیب سبز/ شماره ۹۹/ نیمه دوم مهر ماه ۹۲/ صفحه ۱۵۳
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات