این مجموعه شامل تصاویر سه بعدی از محرم امام حسین (ع) است و شما می توانید به صورت مجازی حرم این امام بزرگوار را زیارت کنید.

به گزارش افکارنیوز ، همانگونه از نام تصاویر پیدا است، این تصاویر به صورت سه بعدی یعنی دارا بودن قابلیت چرخش (۱۸۰ * ۳۶۰) ارائه شده است، تصاویر قابلیت چرخش، بزرگنمایی و تغییر زاویه دید از ویژگی های اصلی این تصاویر است. می توانید با استفاده از آن به صورت مجازی حرم سید الشهدا (ع) را زیارت کنید.

نحوه استفاده:

اگر چه اغلب کاربران در اولین نگاه متوجه امکانات این تصاویر خواهند شد، اما بهتر است اشاره ای گذرا بر نحوه عملکرد آن داشته باشیم:

۱) برای حرکت فقط باید ماوس را حرکت دهید تا به تمامی نقاط تصویر دسترسی داشته باشید.
۲) در این تصاویر شما می توانید به صورت مجازی لنز عکاسی را زوم کنید. از دکمه اسکرولر ماوس و یا کلیدهای PageUP و PageDown برای تعویض بزرگنمائی تصویر از لنز ۱۷ میلی متر تا لنز ۷۵ میلی متر استفاده کنید. ضمنا این کار را می توانید با نگاه داشتن کلید سمت راست ماوس و عقب و جلو کردن ماوس نیز انجام دهید.
۳) برای انتخاب تصویر سه بعدی (۱۸۰ در ۳۶۰ درجه) به عنوان محافظ صفحه نمایش (Screen Saver) از کلید F۵ استفاده کنید. (البته در ابتدا و قبل از اجرای تصویر آن را به محل مشخص و ثابتی انتقال دهید تا پس از فشردن کلید F۵، تصویر همیشه از همان جا فراخوانی شود. )
۴) برای خروج از کلید ESC استفاده کنید.

حجم تصاویر: ۱۲.۷ مگابایت

لینک دانلود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات