گوشی هوشمند Pro عرضه شد و این طور که شرکت سازنده می گوید، می توان این دستگاه را باریک ترین گوشی هوشمند ۵این گوشی هوشمند قابلیت های قابل ملاحظه ای را نیز در خود جا داده است. دوربین دیجیتالی گوشی Pro با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل و قابلیت اتوفوکوس در اختیار کاربران قرار می گیرد و برای آن فلش LED نیز در نظر گرفته شده است. اینچی جهان با کیفیت HD دانست.

به گزارش افکارنیوز ، شرکت Blu Life از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند محصول جدیدی را در خانواده گوشی های ارزان روانه بازار کرده است که ضمن داشتن قابلیت های پیشرفته داخلی، بدنه آلومینیومی باریک و زیبایی دارد.

به نقل از پی سی مگ، این گوشی هوشمند Pro نام گرفته است و این طور که شرکت سازنده می گوید، می توان این دستگاه را باریک ترین گوشی هوشمند ۵ اینچی جهان با کیفیت HD دانست.

این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی ۵ اینچی HD می شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی آیند و کیفیت تراکم تصویر در آن ۲۹۳ پیکسل در هر اینچ مربع (۲۹۳ppi) است.

نسخه قفل نشده باریک ترین گوشی هوشمند ۵ اینچی جهان هم اکنون با قیمت ۲۹۹ دلار در کشورهای آمریکا، برزیل و مکزیک از طریق شرکت آمازون به فروش می رسد که البته هنوز تاریخ دقیق عرضه گسترده و جهانی این محصول اعلام نشده است.

در صفحه اینترنتی مخصوص این گوشی هوشمند توضیح داده شده است: «نکته جالب در مورد این محصول این دسته که بدنه آن با ضخامت تنها چند میلی متر ساخته شده است. این اتفاق به شما امکان می دهد به هر شکل که می خواهید از این دستگاه استفاده کنید» .

این گوشی هوشمند قابلیت های قابل ملاحظه ای را نیز در خود جا داده است. دوربین دیجیتالی گوشی Pro با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل و قابلیت اتوفوکوس در اختیار کاربران قرار می گیرد و برای آن فلش LED نیز در نظر گرفته شده است.

دوربین دوم این گوشی هوشمند مخصوص برقراری تماس های تصویری ۵ مگاپیکسلی است و شامل حسگر BSSI قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل می شود.

گوشی هوشمند جدید پردازنده چهار هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می توان به رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، باتری ۲۵۰۰ mAh، پشتیبانی ازشبکه مخابراتی ۳G، گیرنده ماهواره ای GPS و… اشاره کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات