شاید تصور این که دوربین تلفن همراه بتواند مانند یک اسکنر حرفه ای، تصاویر با کیفیتی از مدارک تهیه کند کمی سخت باشد اما این کار دشوار ازعهده CamScanner برمی آید.

به گزارش افکارنیوز ، نرم افزار کاربردی و قدرتمند CamScanner یکی از محبوب ترین ابزارهای آندرویدی موجود در بازار گوگل است. شاید تصور این که دوربین تلفن همراه بتواند مانند یک اسکنر حرفه ای، تصاویر با کیفیتی از مدارک تهیه کند کمی سخت باشد اما این کار دشوار ازعهده CamScanner برمی آید.

هوشمندی این برنامه زمانی برای شما روشن می شود که مشاهده کنید با چه دقتی، اسناد اسکن شده شما را به فرم استاندارد تبدیل می کند؛ فرقی نمی کند از چه زاویه ای از اسناد عکس بگیرید (بهتر است ثبت تصویر کاملا از روبه رو باشد) چراکه الگوریتم پردازش تصویر برنامه به شیوه ای هوشمندانه، اقدام به تصحیح زوایای عکس می کند.

برخی از ویژگی های این نرم افزار که به صورت رایگان به کاربران عرضه شده، به این شرح است: قابلیت ذخیره سازی اسناد در اینترنت و دسترسی به آن از هرنقطه دنیا، امکان جست وجوی سریع در اسناد، قابلیت افزودن یادداشت و نکات به اسناد ذخیره شده، مرتب سازی اسناد براساس زمان، تاریخ، برچسب و… ، امکان تهیه نسخه پشتیبان در هر زمان و مکان، تهیه نسخه PDF از تمام اسناد تهیه شده، حفظ حریم خصوصی و امنیت اسناد با استفاده از رمز عبور.

لینک دانلود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات