به رغم همه تلفنهای هوشمندی که در طول سال معرفی شده است، هنوز هم چشمان طرفداران فناوری به رونمایی بزرگ گلکسی اس ۵ خیره شده که قرار است با حسگر چشم و وضوح تصویری بالاتر از اچ دی عرضه شود.

به گزارش افکارنیوز ، درحالی که به تاریخهای احتمالی رونمایی از گلکسی اس ۵ نزدیک می شویم، شایعات بیشتری درباره ویژگیهای خاص آن قوت می گیرند. جدیدترین گمانه زنی ها درباره این تلفن هوشمند سامسونگ برخورداری از یک صفحه نمایش Quad HD و همچنین اسکنرهای چشم و اثر انگشت است.

این گزارشها که توسط سایت کره ای زد دی نت منتشر شده اعلام کرده است که سامسونگ روی صفحه نمایش Quad HD و فناوری تشخیص عنبیه کار می کند. صفحه نمایش Quad HD دارای وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است، این وضوح معادل یک آی مک ۲۷ اینچی محسوب می شود.

هنوز صحبتی درباره اندازه صفحه به میان نیامده است اما کارشناسان تصور می کنند که سامسونگ گلکسی جدید خود را زیر ۵.۵ اینچ نگاه می دارد تا این تلفن به رقیب دستگاه های گلکسی نت تبدیل نشود.

برخی از گمانه زنیها حاکی از عرضه دو نوع دستگاه گلکسی اس ۵ است، یکی با بدن پلاستیکی استاندارد و دیگری با بدن فلز با کیفیت به سبک اچ تی سی وان خواهد بود.

همچنین انتظار می رود که این تلفن دارای پردازنده ۶۴ بیتی، رام ۳ گیگابایتی و باطری ۴ هزار میلی آمپری باشد.

برخی از گزارشها از رونمایی این تلفن جدید در کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۴ خبر می دهند اما رویدادهای گذشته سامسونگ برای معرفی چندین دستگاه گلگسی نشان داده است که این مراسم به کنگره موبایل بی ارتباط خواهد بود. بنابراین جای تعجب نخواهد داشت که گلکسی اس ۵ در ماه فوریه یا مارس رونمایی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات