نرم افزار" پیشخوان اول" ابزاری است برای گوشی های اندرویدی که تمامی خدمات همراه اول را در خود جای داده است و شما مشترکین به راحتی می توانید خدمات موردنظرتان را فعال یا غیرفعال کنید. در ضمن فعال سازی خدمات با این برنامه از طریق کدهای ussd صورت می گیرد و نیازی به اتصال اینترنت ندارید.

به گزارش افکارنیوز ، اپلیکیشن «پیشخوان اول» کلیه خدمات و سرویس های همراه اول را در خود جای داده و با دسته بندی آن ها، شرایطی را مهیا کرده تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن به سرویس مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با توجه به خدمات متعدد همراه اول، وجود این اپلیکیشن، این امکان را به کاربران می دهد تا از پتانسیل های کامل اپراتور خود نهایت استفاده را بکنید.

اگر بخواهیم به امکانات پیشخوان اول بیشتر بپردازیم و منوهای آن را مرور کنیم، باید بگوییم که این برنامه از بخش های صورت حساب، آوای انتظار، سرویس های پیامکی، شارژ، جیرینگ و خدمات همراه اول تشکیل شده که هر یک از این موارد در داخل خود گزینه های متفاوتی را جای داده اند. در بخش صورت حساب، کاربران دائمی می توانند قبض میان دوره و پایان دوره خود را مشاهده کنند و کاربران اعتباری نیز قادر خواهند بود تا نسبت به دریافت موجودی اقدام نمایند.

در منوی خدمات همراه اول، گزینه هایی برای فعال سازی بسته های اینترنت و پیامک دیده می شود و البته در کنار آن ها گزینه هایی مثل پیامگیر صوتی، انتقال مکالمه، درخواست شارژ از دیگران و… نیز قرار داده شده است. بخش سرویس های پیامکی شما را به عضویت مجموعه هایی مثل فرهنگ و هنر، اخبار، سرگرمی، ورزشی و… در می آورد تا از این طریق محتواهای رنگارنگی را توسط sms دریافت نمایید.

فعال سازی خدمات با اپلیکیشن پیشخوان اول، از طریق کدهای ussd صورت می پذیرد و به همین علت استفاده از برنامه نیازی به ارتباط با اینترنت ندارد. هر چند اگر بخواهید لیست آواهای انتظار و بسته های پیامکی را به روز رسانی کنید، نیاز است که به اینترنت متصل باشید.

مشخصات

حجم: ۹۴۷ کیلوبایت
نسخه: ۳.۰
تعداد دانلود: ۱۰۰۰۰۰+

لینک دانلود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات