همینطور پس از ابتلا به برخی بیماری ها و عدم تحرک لازم برخی بانوان دچار اضافه وزن می شوند که در این حالت بلافاصله بعد از سپری شدن دوران نقاهت گرفتن رژیم های غذایی نفت و سخت می تواند سبب عود مجدد بیماری شود.

پژوهشگران یکی از حوادث مهم در زندگی زنان را ازدواج آن ها می دانند، اما گاهی اوقات برخی تصمیمات در زمینه کاهش وزن می تواند مشکلاتی برای خانم ها به وجود آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران با انجام مطالعه بر روی افراد مختلفی که رژیم لاغری می گیرند، توصیه می کنند که گاهی اوقات برخی شرایط سبب می شود که افراد آمادگی لازم برای گرفتن رژیم غذایی نداشته باشند.

گفتنی است، از جمله زمان های اشتباهی که خانم ها بویژه تصمیم برای شروع رژیم لاغری می گیرند، بعد از زایمان است که در این زمان بانوان به دلیل شیردهی به کودک نیاز به مصرف مواد غذایی مناسب دارند و عدم مصرف این مواد غذایی و گرفتن رژیم های سفت و سخت باعث ضعیف شدن مادر و عدم رساندن مواد ویتامینی لازم به نوزاد می شود.

بررسی ها نشان می دهند، همینطور پس از ابتلا به برخی بیماری ها و عدم تحرک لازم برخی بانوان دچار اضافه وزن می شوند که در این حالت بلافاصله بعد از سپری شدن دوران نقاهت گرفتن رژیم های غذایی نفت و سخت می تواند سبب عود مجدد بیماری شود.

یکی از زمان های اشتباه برای تصمیم به لاغری در خانم ها قبل از عروسی است که با وجود لاغر شدن ظاهری می تواند سبب ضعیف شدن عروس برای انجام مقدمات عروسی مانند خرید وسایل و جهیزیه شود، همچنین در این زمان در صورتی که وزن عروس منطقی باشد، اما او تمایل به لاغری شدید تنها به خاطر لباس عروس پیدا کند، می تواند سبب آسیب به پوست و موی او در روز عروسی و ریزش شدید مو به دلیل استرس و رژیم لاغری شود.

پژوهشگران تنظیم وعده غذایی سالم و ورزش را برای تمام زمان ها به خا نم ها توصیه می کنند تا از انجام اقدامات اورژانسی برای لاغری ایمن باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات