رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد:

سلامت>  درمان- همشهری آنلاین: رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرن از درمان گروهی کودکان شین آبادی در قالب گروه های ۳ نفره خبر داد.

به گزارش پایگاه رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سید جواد میراسماعیل با بیان این خبر گفت: تعداد دانش آموزان شین آبادی تحت درمان ۱۲ نفر است که تا کنون در دو گروه سه نفره تحت اعمال جراحی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به این که پروسه درمان این دانش آموزان تا حدود ۵ سال طول می کشد، افزود: اعمال جراحی دانش آموزان طی چندین مرحله در قسمت های دست و صورت در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) تهران انجام می شود.

دکتر میر اسماعیل در ادامه بر انجام کارهای بازتوانی مانند فیزیوتراپی، کار درمانی پس از اعمال جراحی در جهت بهبودبخشی در درمان تاکید کرد و گفت: کارهای بازتوانی در همان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) و یا از طریق خرید خدمت از بیرون انجام می شود.

ریییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین از تخصیص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی دفتر ریاست جمهوری و تخصیص ۱۵۰ میلیون تومان از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای درمان دانش آموزان شین آبادی خبر داد و اظهار داشت: پیش از این بخشی از درمان این دانش آموزان در بیمارستان ساسان انجام شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات