بر اساس نتایج این بررسی، نیمی از آقایان عضو گروه سنی ۱۵ تا ۳۴ اعلام کردند که تنها با هدف افزایش عمر باتری گوشی شفافیت تصویر را پایین آورده اند.

به گزارش افکارنیوز ، دوسوم صاحبان گوشی هوشمند در انگلیس میزان شفافیت نمایشگر این دستگاه موبایلی را تغییر داده اند و نیمی از آن ها اعلام کردند این کار را با هدف افزایش طول عمر باتری انجام داده اند.

به نقل از سلولار- نیوز، گروه جوان با دامنه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال بیشترین افرادی محسوب می شوند که شفافیت تصویر در نمایشگر را تغییر می دهند و ۶۶ درصد از این افراد اعلام کردند که با کاهش شفافیت نور در نمایشگر سعی کرده اند عمر باتری را افزایش دهند.

این بررسی توسط مرکز Ipsos MORI انجام شد تا نشان دهد که عمر باتری چقدر می تواند انگیزه کاربران را برای کاهش نور و کیفیت تصویر عوض کند.

بر اساس نتایج این بررسی، نیمی از آقایان عضو گروه سنی ۱۵ تا ۳۴ اعلام کردند که تنها با هدف افزایش عمر باتری گوشی شفافیت تصویر را پایین آورده اند. لازم به ذکر است که ۸۲ درصد مردان ۱۵ تا ۳۴ ساله صاحب گوشی هوشمند هستند و به همین خاطر می توان گفت که این یکی از اثرگذارترین گروه ها محسوب می شود.

این بررسی نشان داد که سر زدن به شبکه های اجتماعی در گوشی های هوشمند برای ۴۷ درصد کاربران یکی از سه اولویت اصلی محسوب می شود. همچنین مشخص شد ۷۷ درصد کاربران تصاویر ویدیویی را در اینترنت مشاهده می کنند و یک نفر از هر چهار کاربر هم در گوشی هوشمند خود سراغ نقشه های الکترونیکی و سیستم های مسیریاب ماهواره ای می رود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات